ضرغامی: بسیاری از آقایان با پول بیت المال "مارکوپولو" شده اند

رئیس اسبق صداوسیما نوشت: آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق مأموریت اضافی به بهانه تبلیغ!، ماموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفاً یک سخنرانی مثل مارکوپولو! همیشه در سفراند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز عزّت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما با اشاره به اظهارات رهبر معظّم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، در صفحه شخصی خود نوشت:

رهبری معظّم در طول ماه‌های اخیر، فرمایشات مهمی ایراد کرده‌اند که به نظر می‌رسد آنگونه که شایسته است پیگیری و اجرا نمی‌شود. سهم نهادهای حاکمیتی و دولتی و عمومی هم خیلی متفاوت نیست.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب مبنی بر محدود شدن سفرهای خارجی ادامه داد: این توصیه را در سال 83، در مورد صدا و سیما به من هم داشتند. همان موقع با تصویب آیین نامه‌ای سفر ها را محدود کردیم. آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق مأموریت اضافی به بهانه تبلیغ!، ماموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفاً یک سخنرانی مثل مارکوپولو! همیشه در سفراند.

انتصابی و انتخابی هم ندارد. یک جور سبک زندگی است! خوب است این نهادها از همین امروز برای مأموریت‌های واجب به اقصی نقاط دنیا! سقف تعیین کنند.

این فعال سیاسی با بیان این که «فعلا مردم خودمان بیشتر به تبلیغ و توجیه نیازمندند تا خارجی‌ها !» افزود: البته تبلیغ واقعی این است که فقط حرف مردم را بشنوند و رفتارشان مطابق با انتظارات آنان باشد.

کد خبر: 956246

وب گردی

وب گردی