درخشان: بازیکنان ما باید برای بازی با اسپانیا، خوب ریکاوری کنند/ برزیل مدعی قهرمانی است

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش صحبت کرد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش در اولین بازی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. در 20 دقیقه اول تحت فشار بودیم ولی با توجه به عملکرد خوب خط دفاع و خط میانی توانستیم بازی را در دست بگیریم. فرصت های زیادی برای به ثمر رساندن گل داشتیم و در نهایت توانستیم با فشاری که وارد کردیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی توانستند 3 امتیاز این بازی را کسب کنند ولی ما 2 بازی خیلی سخت در ادامه راه داریم و امیدوارم بتوانیم با ز هم موفق باشیم. بچه های ما تمام تلاش خود را در بازی با مراکش به کار گرفتند و باید برای 2 بازی بعدی ریکاوری خوبی داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دیدار آلمان- مکزیک و برزیل-سوئیس که فردا (یکشنبه) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: آلمان فوتبال یمنطقی بازی می کند و مهره های زیادی دارد که تاثیرگذار هستند و به نظر من پیروز میدان می شود. برزیل هم قطعا یکی از مدعی های قهرمانی است. این تیم بسیار کامل است و مهره های عالی دارد. شاگردان تیته بازی های تدارکاتی زیادی داشتند و می توانند موفق باشند.

606

کد خبر: 956273

وب گردی

وب گردی