رتبه3 کنکور هنر:  بر استرس خود غلبه کنید

رتبه 3 رشته هنر سال 96 گفت:داوطلبان باید در روزهای باقی مانده سال تحصیلی خلاصه نویسی ها و مطالبی را که خوانده اند مرور کنند تا ملکه ذهنشان شود. 

آتوسا عبداللهی امانی رتبه 3 رشته هنر سال 96 در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: من در طی سال دروس مربوطه را مطالعه می کردم اما چند هفته آخر را به جمع بندی های دروسی که خوانده بودم می پرداختم.

وی ادامه داد: بسیاری از داوطلبان در روزهای باقی مانده تا کنکور را روزهای سختی می دانند و دچار استرس و اضطراب می شوند اما من به آن ها پیشنهاد می دهم بر استرس و اضطراب خود غلبه کنند.

رتبه 3 رشته هنر سال 96 گفت: به اعتقاد من داوطلبان باید در روزهای باقی مانده سال تحصیلی خلاصه نویسی ها و مطالبی را که خوانده اند مرور کنند تا ملکه ذهنشان شود.

وی اضافه کرد: برخی از داوطلبان ترجیح می دهند در زمان باقی مانده مبحث جدید درسی را مطالعه کنند و این مورد به خود شخص بستگی دارد اما من اعتقاد دارم اگر مروری بر مباحث خوانده شده داشته باشند بسیار بهتر است، زیرا ممکن است مباحثی که طی یک سال خوانده باشند را فراموشش کنند.

عبداللهی امانی با اشاره به میانگین ساعات مطالعه برای کنکور اظهار داشت: من از مهر ماه تا نزدیک عید به طور میانگین 5-6 ساعت مفید در روز درس می خواندم اما سه ماه باقی مانده تا کنکور حدود 10 ساعت در روز مطالعه می کردم.

وی بیان کرد: به عنوان توصبه می توانم به داوطلبان اعلام کنم که در درجه اول آرامش خود را حفظ کنند، باید سلامت باشند تا بتوانند کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارند. با حفظ آرامش می توانند به راحتی درس مطالب را جمع بندی کنند و نتیجه مطلوبی بگیرند، نباید در روزهای باقی مانده مطالعه دروس را رها نکنند.

رتبه 3 هنر سال 96 رمز موفقیت خود را در کنکور پشتکار و تلاش در مطالعه دروس دانست و تاکید کرد: به اعتقاد من فردی که پشتکار داشته باشد با برنامه ریزی های لازم و تلاش زیاد می تواند در کنکور موفق شود.

201

کد خبر: 956319

وب گردی

وب گردی