لایحه ننگین FATF خیانت محض به ملت ایران است/ نمایندگان با اقدام انقلابی مانع تصویب لایحه استعماری شوند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: لایحه ننگین FATF خیانتی محض به ملت شریف ایران، میهن عزیزمان، شهیدان این مرزوبوم وبرائت جستن از ارمان‌های انقلاب است.

به گزارش ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: لایحه ننگین FATF خیانتی محض به ملت شریف ایران، میهن عزیزمان، شهیدان این مرز و بوم و برائت جستن از آرمان‌های انقلاب است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پس از تصمیم مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب لایحه استعماری FATF که اعتراض مردم شریف و با بصیرت ایران را در برداشت، از تصمیم جدید نمایندگان که به تعویق انداختن بررسی این قانون بود مطلع شدیم، ضمن تشکر از نمایندگان محترم باید عرض کنیم نظر بر این که تصویب این لایحه ننگین که خیانتی محض به ملت شریف ایران، میهن عزیزمان، شهیدان این مرز و بوم و برائت جستن از ارمان‌های انقلاب است و با توجه به عمل سخیف امریکا در برجام و درس گرفتن از آن و اینکه هیچ تضمین معتبری از سوی امریکا جنایتکار و کشور‌های همپایش وجود ندارد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) از اعضای کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان مجلس خواستار مخالفت صریح نسبت به این لایحه بوده و خواهان اقدام انقلابی و وطن پرستانه و پیشگیری از تصویب برجام گونه این لایحه را دارد و باتوجه به تعویق آن لازم به ذکر است در زمان باقی مانده لغواین لایحه را عملی کرده و به فکر تصویب این قانون نباشند.

چنان چه نمایندگان، مجددا با اقدام عجولانه خود منجر به وارد شدن خسارت و لطمه‌ای دیگر به کشور و مردم عزیزاین کشور شوند، ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران آرام نخواهند نشست و نخواهند گذاشت تاریخ تکرار شود و همانند همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان خارجی و داخلی خواهند زد.

کد خبر: 956327

وب گردی

وب گردی