کارگاه طراحی پوستر با موضوع «ساخت ایران» برگزار می شود

دومین کارگاه طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا به همت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران روز‎های 13 تا 15 تیر، در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، اشکان قازانچایی، طراح گرافیک، طی سه روز به آموزش حرفهای طراحی پوستر به علاقمندان میپردازد.

متقاضیان شرکت در کارگاه میبایست سه نمونه از پوسترهای خود را که پیشتر طراحی کردهاند در ابعاد A6 با فرمتjpg به همراه مشخصات فردی و شماره تماس خود تا 4 تیر ماه، به نشانی posternacf@gmail.com ارسال کنند.

اشکان قازانچایی کارشناس گرافیک و کارشناس ارشد پژوهش هنر، طراح گرافیک و مدرس دانشگاه، عضو انجمن طراحان گرافیک ایران، مدیر هنری چندین جشنواره و نمایشگاه، بازرس اصلی اولین دوره انجمن طراحان پوستر تئاتر است که تاکنون سابقه حضور بسیاری در جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد داخلی و بین المللی داشته و موفقیت های بسیاری را نیز کسب کرده است.

این دومین سال پیاپی است که کارگاه آموزشی طراحی پوستر در فرهنگسرای نیاوران برگزار میشود. کتاب «اعلان گفتگو» که دربرگیرنده آثار منتخب شرکت کنندگان در کارگاه سال گذشته بود، به تازگی منتشر شده است.

شرکت در کارگاه آموزش حرفهای طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا رایگان است و در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا خواهد شد. اسامی برگزیدگان جهت شرکت در کارگاه 9 تیرماه از طریق سایت فرهنگسرای نیاوران اعلام میشود.

همچنین از آثـار طراحی شده در این کارگاه نمایشگاهی برگـزار خواهد شد. علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22802825 تماس حاصل فرمایند.

503

کد خبر: 956346

وب گردی

وب گردی