بیرانوند: در راه حرفه‌ای شدن مشکلات زیادی داشتم/ می خواهیم شگفتی‌ساز شویم

بیرانوند گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و شگفتی‌ساز شویم و بتوانیم از یک گروه سخت به مرحله حذفی راه پیدا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، دروازه‌بان ایرانی خداحافظی یولن لوپتگی را پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهم دانست.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایران و یکی از بهترین‌ها در پیروزی ایران برابر مراکش، با آس اسپانیا مصاحبه کرد. او در مورد احساس خود پس از پیروزی تاریخی تیم‌شان گفت: دیدار نخست برای من حیاتی بود و این پیروزی اهمیت زیادی برای من داشت. دوست دارم این برد را به مردم کشورم تقدیم کنم. نتیجه مهمی کسب کردیم ولی اکنون باید به بازی‌های آینده فکر کنیم و خودمان را برای دیدارهای پیش رو آماده کنیم. از شرایط کنونی خیلی خوشحال هستیم.

بیرانوند در مورد سختی‌هایش اظهار کرد: در راه حرفه‌ای شدن مشکلات زیادی داشتم برخی از روزها جای خواب نداشتم. دور ازخانواده بودم و در شهر دیگری زندگی می‌کردم. در برخی از روزها جای خواب نداشتم. این یکی از بزرگترین مشکلاتم درمسیر حرفه‌ای شدن بود.

دروازه‌بان ایرانی در مورد بازی برابر اسپانیا گفت: زمان زیادی برای جشن پیروزی مقابل مراکش نداریم. خیلی زود باید تمرکزمان را روی بازی اسپانیا بگذاریم. همه می‌دانند که اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال است ولی اسپانیا باید بداند که ما حریف آسانی برایش نخواهیم بود. ما جنگنده هستیم و تلاش خواهیم کرد و تمام تمرکزمان روی این بازی است.

بیرانوند در مورد وضعیت تیم ملی اسپانیا پس از اخراج لوپتگی و حضور فرناندو هیرو اظهار کرد: اسپانیا تیم فوق‌العاده‌ای است. با وجود این که سرمربی‌شان دو روز قبل از جام جهانی اخراج شد مشکل بزرگی نخواهند داشت. کاپیتان یا بازیکنان باتجربه دیگر می‌توانند تیم را رهبری کنند چون این تیم بازیکنان بزرگی دارد. ما نمی‌خواهیم تمرکزمان بیش از حد این روی قضیه باشد. می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم. باید نسبت به دیدار مراکش بازی کامل‌تری انجام دهیم.

دروازه‌بان ایرانی درباره شانس صعود ایران به دور بعد گفت: از روز قرعه‌کشی متوجه شدیم که در گروه سختی قرار داریم. قهرمان سابق جهان و قهرمان یورو در گروه‌مان قرار دارند. همچنین بهترین تیم آفریقایی نیز با ما هم‌گروه شده بود. با این حال می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و شگفتی‌ساز شویم و بتوانیم از یک گروه سخت به مرحله حذفی راه پیدا کنیم.

بیرانوند در ادامه اظهار کرد: برای دومین بار در تاریخ جام جهانی توانستیم طعم پیروزی را بچشیم. می‌دانیم این اتفاقی خاص است. چالش بعدی ما بازی‌های پیش روست اما از اهمیت پیروزی برابر مراکش آگاه هستیم چون توانستیم مردم کشورمان را شاد کنیم.

دروازه‌بان ایران در پایان درباره تحریم نایک گفت: فدراسیون ما با فیفا صحبت کرد. نمی‌خواهم صحبت کنم. اکنون تنها تمرکز من روی بازی با اسپانیاست.

601

کد خبر: 956358

وب گردی

وب گردی