شهنازی: برد مقتدرانه والیبالیست‌ها، شادی مردم از فوتبال را تکمیل کرد

کارشناس والیبال ایران گفت: فکر می کنم اوج کار والیبال ایران در چند هفته گذشته از لیگ ملت های جهان، در بازی با لهستان رقم خورد. 

ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان، صدرنشین لیگ ملت های جهان اظهار داشت: فکر می کنم اوج کار والیبال ایران در چند هفته گذشته از لیگ ملت های جهان، در بازی با لهستان رقم خورد. ما به هارمونی تیمی بسیار مناسب رسیدیم و نقاط ضعف گذشته خود را برطرف کردیم. این بازی حاصل یک کار تیمی خوب از همه والیبالیست های ایران مخصوصا سعید معروف بود که منجر به برد مقتدرانه مقابل لهستان شد.

وی ادامه داد: در تمام بخش ها از لهستان سر بودیم. سرویس های با برنامه ای زدیم، در حمله بسیار عالی بودیم و بزرگترین حسن کار ما این بود که در توپ های برگشتی، موفق ظاهر شدیم.

کارشناس والیبال ایران در خصوص شکست 3 بر 2 ملی پوشان ایران مقابل صربستان گفت: در این بازی، امیر غفور و فرهاد قائمی دچار آسیب دیدگی شدند و این اتفاق، تمرکز را از بازیکنان ایران گرفت. البته ما بازی را بسیار خوب شروع کردیم اما نتوانستیم تمرکز لازم را در ادامه حفظ کنیم و تیم ما دچار مشکل شد.

شهنازی خاطرنشان کرد: از اتفاقات بزرگ در این بازی، درخشش بازیکن طلایی صربستان بود که به تنهایی 32 امتیاز گرفت و متأسفانه به دلیل توانمندی های این بازیکن و همچنین عدم تمرکز ملی پوشان ایران، نتیجه را واگذار کردیم. امیدوارم در بازی امشب مقابل آمریکا، شاگردان ایگور کولاکوویچ برنده باشند و شکست مقابل صربستان را فراموش کنند.

وی در خصوص تلاقی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018 و والیبالیست های کشورمان مقابل لهستان گفت: ملت ما شادی می خواهد و ورزش بهترین فاکتور برای ایجاد شادی در میان مردم است. در شبی که مردان فوتبال ایران جانانه جنگیدند و توانستند یک پیروزی شیرین به دست بیاورند، برد مقتدرانه والیبالیست های کشورمان مقابل لهستان، شادی مردم را مضاعف کرد.. مردم با برد والیبال و فوتبال، خوشحال می شوند و به پایکوبی و شادی می پردازند.

604

کد خبر: 956410

وب گردی

وب گردی