شهرکی: حضور در مسابقات جهانی یک اتفاق طلایی برای گلف  بانوان است/ به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم

عضو تیم ملی گلف بانوان گفت: امیدواریم با حمایت فدراسیون بتوانیم با انگیزه بیشتر وارد مسابقات WATC شویم و نتیجه مثبت و رو به رشدی بگیریم.

نازنین شهرکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص اردوی انتخابی تیم ملی گلف بانوان و آقایان جهت حضور در مسابقات جهانی WATC 2018 ایرلند که از 20 تا 25 خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه سطح اردوی انتخابی نسبت به دوران گذشته از کیفیت بالایی برخوردار بود و من توانستم در بین بانوان، بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی ادامه داد: در روز دوم با نفرات دوم و سوم اختلاف زیادی پیدا کرده و جایگاهم را در رتبه نخست تثبیت کردم. با اینکه دو روز دیگر از اسکورگیری باقی مانده بود، ضمن رقابت تنگاتنگ توانستم به عنوان نفر اول عملکرد خوبی داشته باشم.

عضو تیم ملی گلف بانوان تصریح کرد: این برای نخستین بار است که تیم ملی بانوان به مسابقات جهانی اعزام می شود و این اتفاق بزرگی برای ما است که جا دارد از بهروز منتقمی، سرپرست فدراسیون گلف بابت این موضوع و حمایت هایش تشکر کنم.

شهرکی خاطرنشان کرد: ما به دنبال کسب بهترین نتیجه از این رویداد هستیم و مسلما من هم انگیزه بسیاری برای نخستین حضور خود در مسابقات جهانی دارم.

وی در پایان با بیان این که حضور در مسابقات جهانی برای بانوان یک اتفاق طلایی است، گفت: مسابقات روز سوم شهریور ماه در ایرلند برگزار می‌شود و تیم ملی ۲ ماه فرصت دارد به آمادگی برسد. امیدواریم با حمایت فدراسیون بتوانیم با انگیزه بیشتر وارد مسابقات شویم و نتیجه مثبت و رو به رشدی بگیریم.

604

کد خبر: 956413

وب گردی

وب گردی