علیرضا فیروزجا قهرمان شد

مسابقات شطـرنج برق آسا جام عید سعید فطـر جویبـار با حضور ٦٠ شطرنجباز از استان های مازندران و گیلان به میزبانی هیات شطرنج جویبـار برگزار شد که با قهرمانی علیرضا فیروزجا همراه بود.

به گزارش ایسکانیوز، در این مسابقات ۴۵ شطرنجباز دارای ریتینگ بین‌المللی از جمله استاد بزرگ علیرضا فیروزجا، قهرمان کشور و قهرمان زیر ١۴ سال جهان از بابل، استاد بین‌المللی بانوان مبینا علی‌نسب، نایب قهرمان جوانان جهان و عنوان دارانی همچون استاد فیده مهدی غلامی، استاد فیده علی ولی‌زاده و ... حضور داشتند که از این بین ١٠ شطرنج باز دارای ریتینگ بین‌المللی بالای ٢٠٠٠ بوده‌اند.

این مسابقات در ١١ دور و به روش سویسی به سرداوری داور فیده سیدعبدالله ساداتی، رییس هیات شطرنج شهرستان جویبار، برگزار شد و در پایان استاد بزرگ علیرضا فیروزجا از بابل با کسب ١١ امتیاز مقتدرانه قهرمان شد. استاد فیده مهدی غلامی از قائمشهر با کسب 9/5 امتیاز نایب قهرمان شد و استاد فیده علی ولی‌زاده از قائمشهر ، سیدکیان پورموسوی از بابل و سیدجعفر خمیسی از ساری در جایگاه سوم تا پنجم قرار گرفتند.

میرمحمود علوی از ساری در رده پیشکسوتان اول شد. استاد بین‌المللی مبینا علی‌نسب از بابل هم نفر اول بانوان شد و محمدجواد خورشیدی از ساری نفر اول رده سنی زیر ١۴ سال را از آن خود کرد.

گفتنی است این مسابقات ریتد بوده و جدول نتایج آن جهت محاسبه ریتینگ به فدراسیون جهانی شطرنج فیده ارسال خواهد شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور آقایان علی یاری، شهردار جویبار و سیدمجتبی قائمی، ریاست محترم شورای شهر، برگزار شد در مجموع ده میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر اهدا شد.

601

کد خبر: 956478

وب گردی

وب گردی