از حذف ارز دولتی برای خودرو و لوازم خانگی خبر ندارم

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت اول دولت اختصاص ارز به واحدهای تولیدی است، گفت: از اختصاص سهمیه 5 میلیون دلار ارز به قیمت 4200 تومان به واحدهای تولیدی خبر ندارم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، در مورد اختصاص سهمیه 5 میلیون دلار ارز با قیمت 4200 تومان برای تامین مواد اولیه وارد کنندگان گفت: اختصاص ارز به واردات مواد اولیه اولویت اول دولت است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: وظیفه دولت تامین ارز برای واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی است و اختصاص ارز برای واردات مواد اولیه اولویت اول ما است.

او اظهار داشت: برای اینکه واحدهای تولیدی و کارخانجات کار کنند و به فعالیت خود ادامه دهند و اشتغال ایجاد شود اختصاص ارز به واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه اولویت اول دولت است.

سرقینی اما در مورد اختصاص 5 میلیون دلار ارز به قیمت 4200 تومان به به واحدهای تولیدی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: در این مورد خبری ندارم و چیزی نشنیده‌ام.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قرار است ارز 4200 تومانی برای واردات خودرو و لوازم خانگی حذف شود، گفت: از این موضوع هم خبر ندارم.

منبع: فارس

402

کد خبر: 956483

وب گردی

وب گردی