علی کریمی لیدر هنرمندان شد

فرهنگ قالب در همه کشورها به گونه ای است که اگر کالایی حتی یک سنت هم گران شود، مردم محصول مورد نظر را تحریم می کنند، برای اولین بار در کشورما هم علی کریمی برای چنین کاری پیش قدم شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، علی کریمی فوتبالیست محبوب کشور صبح امروز با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود از هوادارانش با هشتک «یکبار برای همیشه» خواست که به مدت یک ماه هیچ چیزی از جمله طلا، خودرو و سایر کالاهای گران شده را نخرند تا مانند سایر کشورها، محصول را به قیمت اصلی اش بازگردانیم.

هنوز یک ساعت از پست این فوتبالیست محبوب نگذشته بود که مردم بویژه هنرمندان همان نوشته و هشتک را در اینستاگرام خود منتشر کردند.

هومن سیدی، احسان خواجه امیری، علی لهراسبی، امیرجعفری، فرزاد فرزین، پرستو صالحی، پرستو گلستانی، شیلا خداد، سام درخشانی، حامد بهداد، مهتاب کرامتی، پویا حاجیلی، الناز حبیبی، الهام پاوه نژاد، آناهیتا همتی، نوید محمدزاده، شهره سلطانی، شبنم فرشادجو، حمید عسگری، بابک زرین و... از جمله هنرمندانی بودند که علی کریمی را همراهی کردند.

در نهایت این عمل علی کریمی بقدری طرفدار داشت که این یک ویدئو در استوری خود منتشر کرد که بیانگر استقبال گسترده مردم از فراخوان او برای اتحاد مردم در نخریدن کالاست.

خوشبختانه در چند سال اخیر هنرمندان و ورزشکاران نسبت به اتفاقات مهم جامعه از خود واکنش نشان می دهند و در واقع این افراد مشهور با چنین واکنش هایی صدای مردم می شوند.

گران شدن روزانه کالاها به قدری تعجب برانگیز است که دیگر اعتراض ورزشکاران و هنرمندان را هم درآورده است.

امروز بیشتر مردم با اعتراض خود را نوشتند تا به گوش مسئولان رسد و دست دلالان از مملکت کوتاه شود.

503

کد خبر: 956520

وب گردی

وب گردی