ماجرای پیامک ها " بوی آشنا " می دهد

نماینده مجلس در خصوص ارسال پیامک از طرف مردم به نماینگان خود در خصوص لایحهFATF اظهار داشت: پیامک های بسیار زیادی ارسال شده و فکر می کنم تصاویر آن ها را هم پخش کردم ولی به هیچ عنوان تهدید آمیز نبوده است.

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در واکنش به ادعای برخی جریانات سیاسی در خصوص پیامک هایی که از طرف مردم به نمایندگان مجلس ارسال شده گفت: ادعاهای مطرح شده مبنی بر تهدید آمیز بودن پیامک ها کاملا خلاف واقع است و برخی جریانات سیاسی از این موضوع به دنبال پیشبرد اهداف سیاسی و جناحی خود در این موضوع هستند.

وی در خصوص محتوای این پیام اظهار داشت: به هیچ عنوان محتوای پیام ها تهدید آمیز نبودند ضمن آنکه تصاویر و محتوای پیام در رسانه ها منتشر شد.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه افرادی با جوسازی و با شعار شفافیت اقدام به انحراف اذهان عمومی کرده و می خواهند مسئله و تهدید اصلی مقوله FATF را جور دیگری جلوه دهند خاطر نشان کرد: قاعده این ها همین است و می خواهند جنگ روانی به راه بیاندازند و دوباره عملیات کنند تا بعضی ها را زیر سوال ببرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص دست های پشت پرده منفی سازی اقدام مردمی درباره ارسال پیامک به نمایندگان مجلس برای رد لایحه FATF ،گفت: افشای لایه های پنهان این موضوع ماجرای مفصلی دارد که باید برای این حساب های زنجیره ای پیگیری هایی را انجام دهیم، چرا که این جریان سازی ها برگرفته از یک تفکر آشنا است.

وی ادامه داد: برخی ها در مرکز فرماندهی خود هجمه خاصی را به افکار عمومی و جریانات سیاسی هم گرای خود علل خصوص رسانه های همسو تزریق و در نهایت بهره برداری های خاص خود را صورت می دهند؛ اما این مسئله کاملا محرز است که مرکز فرماندهی این جریان از درون هسته اتاق فکر دولت بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پاسخ به این سوال که عده ای می گویند اعتراضات مردمی صرفا از سمت مشهد بوده است اذعان کرد: پشت این اتفاق یک جریان مردمی است ضمن آنکه مگردر تمام کشور این فقط مردم مشهد هستند که می دانند FATF چیست؟

وی تاکید کرد: همه افراد در این اقدام مردمی شرکت داشتند؛ حتی اخبار واصله حاکی از این بوده که مردم در قم نیز مقابل دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تجمعات خود جوشی را تشکیل دادند.

کریمی قدوسی ادامه داد: این موج ،یک موج کشوری بوده است و عده ای فقط می خواهند بگویند منشا آن از سمت مشهد بوده و بعد هم وصل می کنند به آقای علم الهدی؛ ولی شواهد و قرائن نمایانگر این است که این یک حرکت ملی و خودجوش بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: عده ای می خواهند ثمره مجاهدت های مردم را کوچک کنند و بعد به کریمی قدوسی و علم الهدی وصلش می کنند که این حربه ها بزودی بر ملا خواهد شد.

303

کد خبر: 956535

وب گردی

وب گردی