باید بخش انرژی ایران را مورد حمله قرار دهیم

فرمانده سابق اطلاعاتی رژیم صهیونیستی «بخش انرژی ایران» را مکانی مناسب برای حمله‌های سایبری توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، یک مقام ارشد سابق صهیونیستی روز یکشنبه گفت که در هرگونه نبرد احتمالی آینده با ایران و حزب‌الله، باید زیر ساخت‌های انرژی لبنان و ایران را هدف گرفت.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «ایهود شینرسون» فرمانده سابق «یگان ۸۲۰۰» یکی از یگان‌های اطلاعاتی ارتش (رژیم) اسرائیل و مسئول گردآوری پیام‌های اطلاعاتی و رمزگشایی آن‌ها، در نشست امنیت سایبری که در سرزمین‌های اشغالی درحال برگزاری است، «بخش انرژی» را ستون اصلی اقتصادی و شریان اصلی حیاتی دولتی خواند و گفت در درگیری احتمالی با ایران، باید این بخش را هدف حمله سایبری قرار داد.

وی در این زمینه گفت:«بر اساس اصول اخلاقی نباید به زیرساخت‌های آبی، غذایی، بهداشتی حمله کنیم. ما نباید به خاطر تاثیر پروانه‌ای (تبعات ناخواسته یک اقدام) ،به بانک‌ها حمله کنیم. یازده سپتامبر بعدی در بخش سایبری، بخش انرژی است.»

پیشتر یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که ارتش روزانه با هزاران حمله سایبری مواجه است که اغلب آن‌ها توسط ایران و یا با هماهنگی این کشور انجام می‌شود. وی همچنین گفته بود که توانایی سایبری ایران هر روز درحال بهبود است.

«ناداف پادان» رئیس اطلاعات، ارتباطان و کنترل امنیت سایبری فرماندهی ارتش اسرائیل در این زمینه اظهار داشت: «ایران حمله‌های خود به اسرائیل را با استفاده از هم پیمانان خود مثل حزب الله لبنان افزایش داده است.»

وی گفت:«آن‌ها یک ابرقدرت و یک دولت هنرمند در زمینه سایبری نیستند اما توانایی خود را به مراتب بهبود بخشیده‌اند.»

305

کد خبر: 956577

وب گردی

وب گردی