«ایران خودرو» عذرخواهی کرد/ برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت تولید

ایران خودرو ضمن تایید کندی سایت ثبت‌نام پیش خرید محصولات این شرکت اعلام کرد: مردم بابت خرید محصولات نگران نباشند، زیرا فروش مستمر محصولات برای پاسخ به نیاز متقاضیان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از ایران خودرو، فروش خودرو به مناسبت عید سعید فطر به دلیل مراجعه گسترده متقاضیان نام نویسی مشتریان ایران خودرو در مرحله دوم با کندی مواجه شده است.

به گزارش ایران خودرو ، طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، مرحله دوم فروش ویژه عید سعید فطر مقرر بود تا از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه آغاز شود، به دلیل مراجعه گسترده متقاضیان عملکرد سایت اینترنتی فروش با کندی مواجه شده و امکان نام نویسی برای تعدادی از مشتریان مقدور نشده است.

برهمین مبنا،‌ گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد برنامه های فروش این خودروساز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، لذا ضمن عذر خواهی بابت کندی سیستم ثبت نام‌ها به دلیل تقاضای فراوان، از مشتریان شرکت تقاضا می‌شود با اتخاذ صبر و شکیبایی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بدیهی است بابت فروش محصولات هیچ نگرانی وجود ندارد و به منظور پاسخگویی به حجم تقاضای بازار برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای تأمین به موقع و افزایش ظرفیت تولید صورت پذیرفته است.

401

کد خبر: 956592

وب گردی

وب گردی