کی روش: در جام جهانی، سوپرمن معنا ندارد/ هدف ما تحقق رویاهای ملت ایران است

سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی اظهار داشت: در بیش از 36 سال سابقه مربیگری ام با چنین بازیکنانی کار نکرده ام.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم در پاسخ به صحبت های محمدرضا ساکت که گفته بود تیم ملی بهترین فرزندان ایران را دارد اظهار کرد: در اینجا سوپرمن معنا ندارد. در اینجا گروهی از بازیکنان زحمتکش و مربیانی حضور دارند که توانایی ابرکارها را دارند. جناب آقای دکتر سلطانی فر! اگر اجازه دهید می‌خواهم خدمتتان عرض کنم که بنده با بیش از 36 سال تجربه در مربیگری، هیچ وقت با چنین بازیکنانی کار نکردم که دریافتی شان آنقدر کم باشد و ارائه و پایبندی شان انقدر زیاد.

وی افزود: بازیکنان و پسران فروتن و به دور از غروری داریم که همیشه به ایران پایبند و متعهد هستند ولی استحقاق توجه بیشتر و محبت بیشتری از طرف مقامات ورزش و فدراسیون در این چند سال دارند. از حضرتعالی خواهش می کنم که این اتفاق بیفتد. ما این بردمان را نه تنها با بازیکنانی که امروز اینجا حضور دارند بلکه با بازیکنانی که در گذشته تیم ملی بوده اند تقسیم می کنیم. از صمیم قلب هم آرزو می کنم که این برد و موفقیت جامعه فوتبال ایران را متحدل تر و همدلتر کنار هم قرار دهد.

کی روش با قدردانی از حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی اظهار کرد: همانطور که قبلا همه گفته ام پسران ما زحمتشان را کشیدند اما امروز قبل از تمرین هم به آنها گفتم که مطلبی برای جشن گرفتن نداریم و هدفمان تحقق رویاهای ملت ایران است و امیدواریم این اتفاق بیفتد. نگرش و طرز تفکر من از روز ابتدایی که در اینجا حضور دارم این بوده که هیچ بازیکنی صاحب پیراهن تیم ملی نیست و فقط این اجازه را پیدا می کند که این پیراهن را بر تن کند با یک ماموریت و هدف و آن اینکه پیراهن مقدس تیم ملی را در جایگاه رفیع تری قرار دهد.

او سپس از بازیکنان تیم ملی پرسید، آماده اید که بازیکنان با صدای بلند به ندای سرمربی تیم ملی پاسخ مثبت دادند.

601

کد خبر: 956644

وب گردی

وب گردی