از آشنایی عملی با تجهیزات پزشکی تا دکوراسیون خانه و معماری داخلی

دوازده دانشکده واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در تابستان ۹۷ کارگاه‌های معرفی کاربرد علوم و دوره‌های تخصصی عملی و کاربردی برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی واحد علوم و تحقیقات با برگزاری دوره‌هایی نظیر آشنایی عملی با تجهیزات اتاق عمل و دستگاه‌های پزشکی، آشنایی با ساخت تجهیزات ارتوپدی و ستون فقرات، آشنایی با کشت سلول‌های جانوری، کار با پرینترهای سه بعدی، آموزش نکات عملی در آزمایشگاه حیوانی و آموزش مهارت‌های مدیریت استرس، آموزش‌های عملی و کاربردی را در کنار دیگر دوره‌های تابستانه سال ۹۷ پوشش می‌دهد.

دانشکده علوم کشاورزی و صنایع غذایی نیز آموزش‌های کاربردی هیدروپونیک و کشت‌های گلخانه‌ای، تولید گل و گیاهان زینتی، هرس و فرم‌دهی درختچه‌های زینتی، تولید محصولات کشاورزی ارگانیک، تولید گیاهان دارویی، تهیه چای کمپوست، پرورش ملکه زنبور عسل و آشنایی با اسب و سوارکاری را در رویداد «تابستان باز» واحد علوم و تحقیقات ارائه می‌کند.

طراحی سازه‌های زیرزمینی و سازه‌های فولادی، طراحی نما، طراحی داخلی، اصول دکوراسیون خانه و معماری داخلی و کارگاه‌های عکاسی پیشرفته و عکاسی معماری، از مهمترین عناوین دوره‌های آموزشی عملی و کاربردی دانشکده عمران، معماری و هنر واحد علوم و تحقیقات هستند.

دانشکده مدیریت و اقتصاد نیز با ارائه آموزش در زمینه آشنایی با شیوه‌های تربیت مدیران راهبردی، مدیریت زمان، مهارت‌های ارتباطی مدیران، مدیریت منابع انسانی سبز، کاربرد هوش هیجانی در رهبری سازمان، تدوین استراتژی فناوری، رمزنگاری، مدیریت استرس، خدمات گردشگری، در تابستان ۹۷ فعال است.

پژوهشگران حوزه‌های مرتبط نیز در تیر ماه ۹۷، کارگاه‌های کاربرد GIS در منابع طبیعی و محیط زیست، کاربردهای صوت در دریا، کاربرد محاسبات آماری در علوم محیط زیست و شیوه‌های تولید انبوه میکروجلبک‌ها و تولید محصولات غذایی با ارزش افزوده از ضایعات آبزیان، معرفی تکنیک‌های آبیاری در منظرسازی فضای سبز و طراحی شبکه جمع‌آوری فاضلاب را با دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست واحد علوم و تحقیقات می‌گذرانند.

دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی با ارائه اصول برپایی آکواریوم و نگهداری بهداشتی آن و اصول نگهداری خرگوش و همستر در خانه و دانشکده نفت و مهندسی شیمی نیز با برگزاری کارگاهی آموزشی در شهریور ماه ۹۷، کاربرد نانو فناوری در حوزه محیط زیست و کاربردهای نوین نانو الیاف پلیمری را آموزش می‌دهند.

دانشکده مکانیک، برق و کامپیوتر واحد علوم و تحقیقات هم کارگاه کاربرد اینترنت اشیاء در شبکه‌های هوشمند برق و دوره‌های برنامه‌نویسی تخصصی را ارائه می‌کند. علاقمندان به آشنایی با فرمولاسیون انواع کرم‌های دست و صورت، شوینده‌ها، اسپری‌ها و روغن‌های آرایشی و بهداشتی نیز مخاطب دانشکده علوم پایه خواهند شد.

دوره‌های گوهرشناسی و آشنایی با اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی و یادگیری روش‌های کشت قارچ‌ها از دیگر دوره‌های کاربردی است که توسط علوم پایه ارائه می‌شود.

دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی نیز با ارائه کاربردهای شاخص‌های اقلیمی در برنامه‌ریزی گردشگری و برگزاری دوره هایی نظیر ویراستاری، روش‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌ها، برنامه‌سازی رادیویی و... به استقبال «تابستان باز» علوم و تحقیقات رفته است.

دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی نیز روش‌های مدرن تشخیص و کشف جرم، متن‌خوانی متون تاریخی و جغرافیایی به زبان عربی (اعراب‌گذاری و ترجمه) و... را به ارائه خواهد کرد.

برای دسترسی به تقویم آموزش‌های آزاد تابستان ۹۷، به آدرس اینترنتی http://srbiau.ac.ir/fa/news/9816 مراجعه نمایید.

کد خبر: 956657

وب گردی

وب گردی