مترو خط یک در ایستگاه علی آباد دچار نقص فنی شد

امروز ساعت 8:45 صبح،  مترو خط یک در ایستگاه علی آباد دچار نقص فنی شد و تمامی مسافران از قطار پیاده شدند. در حالی  که تعدادی از مسافران نسبت به این موضوع اعتراض داشته اما برخی از مسئولان مترو علی آباد با رفتار نادرست با افراد معترض کننده برخورد کردند.

به گزارش ایسکانیوز، نقص فنی در قطار، باعث ازدیاد جمعیت در ایستگاه های خط یک شد و مسافران امروز دچار دردسرهای فراوان شدند. مسئولان مترو به این موضوع آگاهی دارند که خط یک در این ساعت بسیار شلوغ است و خلاء در هر بخشی سبب بروز چنین مشکلاتی می شود.

سوالی که تعداد زیادی از مسافران از خودشان یا دیگر مسافران می پرسیدند این بود که چرا مسئولان مترو هنوز از این قطار های فرسوده استفاده می کنند.

قطار فرسوده خط یک امروز به دلیل نقص فنی مسافران را با مشکلات زیادی روبه رو کرد،البته هر وسیله ای امکان دارد با نقص فنی روبه رو شود اما در این حالت مسئولان مربوط باید با مدیریت بحران آشنا باشند تا بتوانند از رخ دادن چنین موضوعی جلوگیری کنند یا اینکه در حین بروز چنین اتفاقی بتوانند موضوع را مدیریت کنند تا کسی با مشکلات که امروز در خط یک مترو اتفاق افتاد روبه رو نشود.

گفتنی است مسئولان و مدیران شهری نسبت به این موضوعات همیشه بی تفاوت بوده و برای حل این مشکل تا به امروزه چاره ای نیندیشیدند چراکه این اتفاق برای چندمین بار است در این خط رخ می دهد.

706

کد خبر: 956660

وب گردی

وب گردی