شوهرم را آتش زدم

روز عید فطر زمانی که همسرم به خانه آمد و به دلیل اختلافات قبلی  با او درگیر شدم و داخل شیر موزی که قبلا تهیه کرده بودم تعدادی قرص ریختم او پس از اینکه شیر موز را خورد بیهوش شد دست و پای او را بسته و پیکرش را در داخل پتویی پیچیدم و او را پس از بالا کشیدن از 15 پله به پشت بام بردم و در یک بشکه 220 لیتری گذاشته و پس از ریختن بنزین وی را به آتش کشیدم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، ساعت 21 شب گذشته از مرکز پیام خبری به فوریت های 110 از وقوع یک فقره قتل در خیابان اسکندری شمال داده شد.مامور کلانتری 148 انقلاب اسلامی به موقعیت اعزام می شود و در آنجا خانمی 43 ساله اظهار می کند که به دلیل اختلافات خانوادگی همسر 58 ساله اش را به قتل رسانده است .

قاتل در اعترافات اولیه خود گفت: روز عید فطر زمانیکه همسرم به خانه می آیدبه دلیل اختلافات قبلی با او درگیر شدم و داخل شیر موزی که قبلا تهیه کرده بودم تعدادی قرص ریختم او پس از اینکه شیر موز را خورد بیهوش شد و من دست و پای او را داخل کیسه کرده و پیکرش را در داخل پتویی پیچیده و او را پس از بالا کشیدن از 15 پله به پشت بام بردم و در یک بشکه 220 لیتری گذاشته و پس از ریختن بنزین وی را به آتش کشیدم.

قاتل همچنین اقرار کرد: همان روز از ساعت 6 بعد از ظهر تا 2 نیمه شب با ریختن سیمان سعی کردم بشکه را مخفی کنم اما همسایه ها بعداز چند روز پس از استشمام بوی تعفن و سرازیر شدن خونابه از بشکه با پلیس تماس گرفتند و ماجرا لوو رفت.

متهم به قتل دارای 2 دختر 21 و 29 ساله است که با پدر و مادر خود زندگی می کردند.

سر کلانتری 148 سرهنگ پیمان لطیفی و بازپرس آقای منافی آذر و کارآگاهان 110 اداره آگاهی و پزشک قانونی و اداره تشخیص هویت موارد را بررسی و تایید کردند و متهمه جهت تحقیقات بیشتر تحویل اداره آگاهی شد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه از ماندن جسد در بشکه چند روز گذشته و سیمان نیز روی بشکه را سفت پوشانده بود آتش نشانان با حضور و عملیات 15 دقیقه ای بشکه را شکافته و پس از خارج کردن جسد ،مقتول برای آزمایش های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

705

کد خبر: 956673

وب گردی

وب گردی