ابلاغ حکم شهردار کرج تا پایان هفته

رئیس شورای شهر کرج در رابطه با زمان صدور حکم شهردار از سوی وزارت کشور گفت: ان شاءالله تا پایان این هفته این حکم ابلاغ و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج در رابطه با زمان صدور حکم شهردار از سوی وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: حکم شهردار معمولا پس از دریافت پاسخ لازم از سوی مراجع پس از 10 روز از سوی وزارت کشور صادر خواهد شد.

وی با اشاره به این که دوره 10 روزه برای حکم شهرداری کرج هنوز تمام نشده، گفت: مدارک و مستندات شهردار را یکشنبه هفته گذشته به وزارت کشور ارائه داده ایم.

رئیس شورای شهر کرج تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفتن تعطیلات، زمان صدور حکم شهردار از سوی وزارت کشور در حال طی شدن است.

نبیونی افزود: ان شاءالله تا پایان این هفته این حکم ابلاغ و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، اصغر نصیری شهردار کرج در 26 فروردین ماه در جلسه شورای اسلامی شهر کرج از سمت خود استعفا و محمدرضا احمدی نژاد به سرپرستی شهرداری کرج منصوب شد؛ رئیس شورای شهر دلیل استعفای وی را بیشتر به رابطه شورا و شهرداری مرتبط می دانست.

در ادامه استعفای نصیری از شهرداری، اعضای شورای شهر کرج در جلسه علنی روز یکشنبه 13 خرداد ماه مجید سریزدی را به‌عنوان شهردار کلان‌شهر کرج انتخاب کردند.

این جلسه با حضور ده نفر از 13 عضو شورای شهر برگزار و 9 نفر رای موافق و یک نفر رای ممتنع به سریزدی دادند.

مجید سریزدی تنها گزینه‌ای بود که در زمان مصوب توسط اکثریت به صحن علنی معرفی شده بود بر کرسی شهرداری کرج تکیه می زند.

901/900

کد خبر: 956681

وب گردی

وب گردی