قوچان‌نژاد: باور کردن جوانان، تاوان و هزینه دارد/ امتیازات حساسی را مقابل صربستان و آمریکا از دست دادیم

کارشناس والیبال ایران گفت: به اعتقاد من، امتیازات حساسی را در دیدار مقابل صربستان و آمریکا به خاطر بی تجربگی بازیکنان ایران و پختگی بازیکنان حریف، از دست دادیم.

جبار قوچان‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مورد 3 دیدار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: عملکرد مردان والیبالیست ایران در این 3 بازی بسیار خوب و قابل قبول بود و بازی زیبا و روانی را در این 3 دیدار دیدیم. البته باور کردن جوانان ما تاوان و هزینه دارد که باید پرداخت شود. جوانگرایی صورت گرفته از سوی ایگور کولاکوویچ بسیار درست و اصولی بوده است.

وی ادامه داد: به اعتقاد من، امتیازات حساسی را در دیدار مقابل صربستان و آمریکا به خاطر بی تجربگی بازیکنان ایران و پختگی بازیکنان حریف، از دست دادیم. می توانستیم مقابل صربستان و آمریکا، امتیازات بیشتری بگیریم و حتی به پیروزی برسیم اما کم تجربگی جوانان ما منجر به از دست دادن نتیجه شد.

کارشناس والیبال ایران تصریح کرد: قضاوت درباره جوانان تیم ملی بسیار زود است. آنها به تازگی به ترکیب تیم ملی اضافه شده اند و اعتقاد دارم باید فرصت بیشتری به آنها داد تا توانایی و پتانسیل خود را به درستی به نمایش بگذارند. جوانان تیم ملی نیاز به تجربه بیشتری دارند و باید در تورنمنت های بین المللی زیادی محک بخورند.

604

کد خبر: 956698

وب گردی

وب گردی