کالینیچ از اردوی تیم ملی کرواسی اخراج شد

مهاجم تیم فوتبال میلان با تصمیم کادر فنی تیم ملی کرواسی از همراه کروات‌ها در ادامه جام مسابقات جهانی محروم شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از نشریه آس، شروع خوب تیم ملی کرواسی در جام جهانی به نظر می‌رسد که تحت تأثیر یک اتفاق غیرمنتظره در اردوی تیم قرار گرفته است: اخراج مهاجم نیکلا کالینیچ، از اردوی کروات‌ها به دلیل خودداری از بازی مقابل نیجریه.

طبق اعلام سایت 24 ساتا کرواسی، مهاجم میلان از دستور زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی برای رفتن به میدان در دقیقه 85 سرپیچی کرده است و به همین دلیل دالیچ او را از اردوی تیم اخراج کرده است.

دالیچ پس از دیداری که با پیروزی 2 بر صفر شاگردانش خاتمه یافت در مصاحبه با رسانه‌های کرواسی از اینکه تیمش بدون مصدوم میدان را ترک کرد، خرسند بود اما او اعتراف کرد که برای تیم او یک مشکل پیش آمده است اما توضیحی درباره آن ارائه نکرد. ظاهراً آن مشکل سرپیچی کالینیچ بوده است که برایش محرومیت از ادامه حضور در جام جهانی را به همراه داشته است. گویا کالینیچ در پی دستور دالیچ برای حضور در میدان، درد ستون فقراتش را بهانه کرده و از تعویض شدن سرباز زده است اما حالا به نظر می‌رسد این دلیل، سسرمربی کرواسی را قانع نکرده است.

فدراسیون فوتبال کرواسی هنوز این خبر را تأیید نکرده است اما انتظار می‌رود که دالیچ در کنفرانس خبری امروزش در خصوص این موضوع توضیحاتی ارائه کند.

602

کد خبر: 956759

وب گردی

وب گردی