اختصاص ۳۴۰ میلیون ریال جایزه برای فیلم‌سازان ملایر

شهرستان ملایر ویژه شهریورماه میزبان فیلم‌سازان و هنرمندان حوزه فیلم کوتاه از اقصی نقاط ایران خواهد بود. 

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از انجمن سینمای جوانان ایران، شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با مشارکت فرمانداری ویژه ملایر و انجمن سینمای جوانان ایران درشهر ملایر برگزار می‌شود.

به گفته مدیر انجمن سینمای جوانان ملایر، این جشنواره منطقه‌ای در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار می‌شود که فقط در بخش فیلم با اهدای ۳۴۰ میلیون ریال به برگزیدگان، از برترین‌های حوزه فیلم کوتاه تقدیر خواهد شد.

امید وفایی ادامه داد: بخش فیلم این دوره از جشنواره که شامل ۳ بخش رقابتی، جنبی و بخش ویژه است؛ به طور ویژه و در راستای اهداف «همدان ۲۰۱۸» و انتخاب عنوان «پایتخت مبل منبت» برای شهر ملایر، تلاش شده تا به آثار تولیدی مرتبط با این موضوع جایزه‌ای ارزنده از سوی حامیان جشنواره نیز اهدا شود.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثار برای این جشنواره ۱۶ تیرماه اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.iycs.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام کنند.

شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۹۷به مدت چهار روز در استان همدان، شهر ملایر با حضور استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان،یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و فرمانداری ویژه شهر ملایر برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 956778

وب گردی

وب گردی