عربشاهی: بازیکنان ایران هرکدام "یلی" هستند/ اسپانیا و پرتغال را با اختلاف شکست می دهیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان ما هم هرکدام برای خودشان از نظر فنی و آمادگی جسمانی یلی هستند.

ضیاء عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: در بازی اول تیم مراکش برای ما ناشناخته بود و در 20 دقیقه اول بیننده فکر می کرد مراکش 3 گل به ما می زند ولی کی روش خیلی باهوش و مقتدرانه عمل کرد. در 20 دقیقه اول ما مشغول آنالیز بازیکنان حریف بودیم و بعد از آن توانستیم در ضد حمله ها بسیار خوب ظاهر شویم. تشکر می کنم از بچه ها چون واقعا از جان مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: در خصوص بازی با اسپانیا من بارها گفته ام تیم های بزرگی مثل آرژانتین، برزیل، آلمان و اسپانیا فقط اسم دارند. بچه ها اگر از لحاظ روحی و روانی تغذیه شوند قطعا می توانیم اسپانیا را شکست دهیم. کی روش فرد باهوشی است و می تواند بازیکنانش را آماده کند. قبلا گفته بودم یا در جام جهانی نتیجه نمی آوریم یا شگفتی ساز می شویم.


پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه مدعی های قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه مانند برزیل، آلمان، آرژانتین و اسپانیا نتایج ضعیفی تا اینجای کار کسب کرده اند، گفت: زمانی برزیل 20 ستاره، آلمان 20 ستاره و آرژانتین 20 ستاره داشت. پله قبل از جام جهانی مصاحبه کرد و گفت در زمان حال بازیکن ستاره در فوتبال دنیا فقط نیمار، رونالدو و مسی هستند و نتیجه تیم ها فقط به شرایط روحی و روانی تیم بستگی دارد.

عربشاهی در پایان گفت: بازیکنان ما هم هرکدام برای خودشان از نظر فنی و آمادگی جسمانی یلی هستند و من امیدوارم طبق پیش بینی که کردم اسپانیا و پرتغا را با اختلاف شکست دهیم.

606

کد خبر: 956823

وب گردی

وب گردی