مذاکره با آمریکا به معنای زیر پا گذاشتن اندیشه امام خمینی(ره) است

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص نامه درخواست مذاکره مستقیم با امریکا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص نامه درخواست مذاکره مستقیم با امریکا بیانیه ای صادر کرد. در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

در ایامی که طشت رسوایی اعتماد به آمریکا و مذاکره با کدخدا از بام خوش خیالی ها برزمین واقعیت ها افتاده، و ترامپ ماسک لبخند‌ و تزویر را از چهره کریه آمریکا کنار زده و مشت فولادین را از دستکش مخملین بیرون آورده است عده ای بریده از تاریخ و هویت ایرانی عَلَم مذاکره بی قید و شرط با دولت مستکبر و رئیس جمهور جنایتکار آن را برافراشته اند! درحالیکه از شروط ۱۲گانه وزیر امورخارجه آمریکا و خط و نشان کشیدنها و شرطهای هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای ترامپ که پیشاپیش مطرح کرده مطلع هستند و می دانند پذیرش حتی بعضی از آنها هم در یک بده بستان سیاسی به معنای استحاله نظام اسلامی، صرف نظرکردن مردم از جمهوریت و اسلامیت سیستم حکومتی و زیر پا گذاردن اصول قانون اساسی و اندیشه ناب امام خمینی(ره) است!


فهم منطق رفتاری این افراد دشوار و یا بس تعجب آور است زیرا اگر دغدغه مطرح شده در این نامه یعنی نگرانی از وضعیت کشور را حمل بر صحت نماییم با کمال تاسف و شرمندگی باید در شرایط سلامت دستگاه عقلانی این جماعت شک کرد.

مذاکره با چه کسی، با چه آورده و چه هزینه ای؟؟ ذوق و شوق شتابزده و کودکانه ای که از دیدار رهبر کره شمالی با ترامپ در این نامه موج می زند آنچنان ساده لوحانه و حماقت آمیز است که با همه سوابق ناصواب این جماعت ناهمگون، درحالت خوش بینانه اعلام جعل و یا هر عنوان دیگر در تکذیب این درخواست خفت بار و ضدمصالح و امنیت ملی مورد توقع است.

به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا یرای مشوش نمودن اذهان عمومی سزاوار بود این ۱۰۰ نفر اصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی و دیگر سیاسون مخالف نظام اسلامی، که اغلب امضایشان پای حمایت از آقای روحانی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری است و دولت ایشان ایام طولانی از وقت کشور را صرف مذاکره و تغزل با کدخدا و هم پیمانانش نمود و شد آنچه شد، هم غربیها دهن کجی کردند و به تعهداتشان پشیزی ارزش قائل نشدند و هم با این رویکرد اوضاع اقتصادی روز به روز بدترشد؛ نامه ای خطاب به مردم می نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می کردند بخاطر وعده های دروغین و راه اندازی فضای رعب و جنگ روانی علیه رقیب که برای فریب افکارعمومی صورت گرفت و از رئیس جمهور مورد حمایت نیز چنین امر معقولی را درخواست می کردند؛ نه اینکه طلبکارانه وارد عرصه شوند و با دادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی را باز کنند!

تاریخ این مرز و بوم پر است از خطاها و خیانتهای نابخشودنی شبه روشنفکران و اداده و بیماری که عزت و آبروی کشور را به ثمن‌ بخس به پای بیگانگان ریخته‌اند و با ذلت و خواری به درگاهشان دریوزگی کرده اند و همواره دست از پا درازتر و با دستاورد تقریبا هیچ برای ملت برگشته‌اند.

این نامه و نویسندگان آن نیز به همان اسلاف ناصالح خواهند پیوست و تاریخ کشورمان شرح غمناک ذلیلان امروز را به آیندگان روایت خواهد کرد.

ملت ایران امروز سرافرازو سربلند، با انسجام و اقتدار جریان فرامرزی مقاومت بر ضد استکبار جهانی را حمایت و راهبری می کند و وعده الهی پیروزی حق بر باطل را باور دارد و به این جمله امام عظیم الشأن ایمان دارد که به زودی پوز آمریکا و اذنابش را به خاک خواهد مالید.

کد خبر: 956843

وب گردی

وب گردی