جام‌جهانی در جوادیه، مسابقه ای خواندنی+تیزر

سیدمحمد رضا خردمندان کارگردان فیلم تحسین شده «بیست و یک روز بعد» کار ساخت تیزر مسابقه کتابخوانی «بخون،‌ قهرمان‌شو» را به پایان برد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مسابقه کتابخوانی «بخون، قهرمان شو»، تیزر پویش کتابخوانی «بخون، قهرمان‌شو» به نویسندگی و کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی رضا محبی ساخته شد.

فیلم‌نامه این کلیپ براساس داستان کتاب «جام‌جهانی در جوادیه» و با ساختاری متفاوت از کتاب نوشته شده است و به زودی از طریق شبکه های صدا و سیما و فضای مجازی پخش خواهد شد.

نخستین مسابقۀ کتابخوانی نوجوانانه با عنوان «بخون، قهرمان شو!» در طی خرداد، تیر و مردادماه به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۸ با محوریت کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان در حال برگزاری است.

بخون، قهرمان‌شوبا هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و قابل اعتماد بودن نوجوان با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان، فدراسیون فوتبال، انتشارات قدیانی، شبکه امید، شبکه دو، مرکز رسانه ای شیرازه، مسابقه تلویزیونی فرمانده، قرارگاه جهاد فرهنگی حنیف و اپلیکیشن طاقچه برپا شده و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سایت این پویش به نشانی www.ghahremansho.ir مراجعه کند.

503

کد خبر: 956991

وب گردی

وب گردی