هاشمی نسب:  حذف اسپانیا و پرتغال، بلندپروازانه است/ 2 بر یک می‌بازیم!

کارشناس فوتبال ایران گفت: بسیار بلندپروازانه است که بخواهیم تصور کنیم می توان اسپانیا و پرتغال را از گروه مرگ جام جهانی حذف کرد.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: جذابیت فوتبال به این نکته است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. هیچ تیمی را نمی توان از پیش بازنده یا از قبل برنده دانست اما اگر شاگردان کارلوس کی روش بخواهند عین بازی با مراکش فوتبال را ارائه دهند، مقابل اسپانیا به مشکل می خورند چرا که این تیم بسیار حرفه ای تر از مراکش بازی می کند و از فرصت ها به درستی بهره می برد.

وی افزود: بسیار بلند پروازانه است که بخواهیم تصور کنیم می توان اسپانیا و پرتغال را حذف کرد. درست است که فوتبال غیر قابل پیش بینی است اما باید شاهد عدالت فوتبالی نیز باشیم. بهتر است واقع بین باشیم و بازی زیبا ارائه دهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه نتیجه بازی فردا (چهارشنبه) را چگونه پیش بینی می کند، گفت: من نتیجه را 2 بر یک به نفع اسپانیا می بینم. البته ممکن است هر نتیجه دیگری هم رقم بخورد ولی معتقدم ایران اگر هم شکست بخورد، با نتیجه ای آبرومندانه از زمین خارج خواهد شد.

602

کد خبر: 957032

وب گردی

وب گردی