جلال ملکی : اعلام جزئیات آتش‌سوزی در پاساژ خیابان امیرکبیر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات آتش‌سوزی پاساژی در خیابان امیرکبیر را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز جلال ملکی با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در خیابان امیرکبیر تهران گفت: ساعت ۲۱:۲۹ سه‌شنبه شب یک مورد آتش‌سوزی در پاساژی قدیمی در خیابان امیرکبیر روبه‌روی پاساژ کاشانی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله شش ایستگاه به همراه سه نرده‌بان و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند و در حال حاضر ستاد بحران شهرداری منطقه ۱۲ نیز در محل حضور دارند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان که پس از دو دقیقه خود را به محل رسانده بودند عملیات را در این پاساژ آغاز کردند. محل آتش‌سوزی پاساژ دو طبقه‌ای بود که در طبقه بالای آن نزدیک به ۱۰ انبار قدیمی با حجم زیادی اجناس قابل اشتعال که به صورت ناایمن قرار داشتند پر شده بود. همچنین طبقه همکف آن نیز با کاربری لوازم خودرو مورد استفاده قرار می‌گرفت.

ملکی در ادامه گفت: حجم زیادی از آتش شعله‌ور بود و به سقف‌های شیروانی سرایت کرده بود. آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و عملیات در ضلع جنوبی به دشواری انجام می‌شود و کار را مشکل کرده است. در حال حاضر همچنان عملیات ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین اظهار کرد: در مجاورت این پاساژ هتلی بود که حدود ۲۵ مسافر در آن اقامت کرده بودند. در اولین اقدام، این افراد صحیح و سالم از ساختمان خارج شدند و تا این لحظه مصدومیت خاصی رخ نداده است.

خبر را اینجا بخوانید.

700

کد خبر: 957179

وب گردی

وب گردی