برگزاری کارگاه آموزشی معرفت‌افزایی اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی کرج

کارگاه آموزشی دوروزه معرفت‌افزایی استادان به همت بسیج اساتید و با حضور دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی و با حضور استادان بسیجی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز حسن شوندی مسئول بسیج اساتید واحد کرج با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی در دو روز متوالی و با حضور سخنرانان مطرح کشور و با محوریت مسائل علمی، اجتماعی و سیاسی روز کشور و جهان برگزار شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن 31 خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و سالروز تاسیس بسیج اساتید کشور گفت: آگاهی و اشراف استادان به امور جامعه در کنار مباحث علمی و پژوهشی و نیز داشتن بینش و تحلیل درست از وضعیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور و جهان یکی از شاخص های تاثیرگذار در دانشگاه می باشد و لذا برگزاری این دوره‌ها و کارگاه های آموزشی در بهبود و ارتقای این آگاهی ها بسیار حائز اهمیت است.

در روز نخست این کارگاه دو روزه آیت الله ولی الله لونی الیگودرزی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان یکی از سخنرانان مطرح کشور به تشریح اهداف حضور استادان در بسیج اساتید و رویکرد علمی و فرهنگی این بسیج پرداخت.

کد خبر: 957217

وب گردی

وب گردی