هشداری به استفاده کنندگان برق غیرمجاز در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران به ۸۱ مانور برای جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز در منطقه اشاره کرد و گفت: با کسانیکه از برق غیرمجاز استفاده می کنند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، کیوان فرح‌زاد پیش ازظهر چهارشنبه در نشست خبری مدیران صنعت برق استان، شمار مشترکان برق غرب استان را ۵۸۳ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۳۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، چهار هزار و ۳۱۱ کیلومتر شبکه متوسط، ۱۳ هزار دستگاه ترانس در غرب استان وجود دارد.

وی میزان تلفات برق در غرب استان را حدود ۱۷ درصد اعلام کرد و گفت: ۴۱ میلیارد تومان در بخش نوسازی شبکه‌ها هزینه شده است.

وی به فروش برق در غرب مازندران اشاره و اضافه کرد: روند فروش برق در منطقه رو به بهبود و افزایش است.

فرح‌زاد به برنامه‌های تهیه‌شده برای کاهش تلفات برق در استان اشاره کرد و گفت: نیم درصد مشترکان غرب مازندران را بخش صنعتی تشکیل می دهد و در سال قبل ۱۳۱ میلیون کیلووات ساعت انرژی فروش رفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اظهار داشت: برای کاهش تلفات برق، سامانه ثبت نامه متقاضیان راه‌اندازی شده است و تاکنون ۲۰ هزار و ۳۱۰ مشترک در آن نام‌نویسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در غرب مازندران با اجرای طرح‌ها برای ۱۰۶ نفر اشتغال‌زایی ایجادشده است و سعی بران است که افراد بومی مشغول کارشوند.

وی به ۸۱ مانور برای جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز در منطقه اشاره کرد و گفت: با کسانیکه از برق غیرمجاز استفاده می کنند برخورد قانونی می‌شود.

فرح‌زاد یادآور شد: در حال حاضر ۸۵ درصد قرائت کنتور با امکانات روز انجام می‌شود و میزان خاموشی‌های برق در غرب مازندران کاهش‌یافته است.

900

کد خبر: 957295

وب گردی

وب گردی