کیانفر: نقش فروشی باعث شد بازیگران قدیمی‌ را کنار بگذارند

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، گفت: نقش فروشی باعث شده که دیگر از ما قدیمی ها استفاده نمی کنند.

صدیقه کیانفر در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز در خصوص نقش فروشی در سینما، گفت: 86 سال سن دارم و 50 سال بازیگری کردم بنابراین از کوچکترین رفتارها متوجه خیلی اتفاقات می شوم. متاسفانه نقش فروشی علاوه بر پیشکسوتان به سینمای ما نیز آسیب رسانده است.

وی افزود: قراردادی با من امضا نمی شود و پس از پایان کار 200، 300 هزار تومان پرداخت می کنند و اگر مدت زمان پروژه چند روز بیشتر باشد در مجموع 500 هزار تومان به حسابم واریز می کنند.

کیانفر ادامه داد: به خاطر عشقی که به مردم و سینما دارم فیلم بازی می کنم و به دنبال پول نیستند. اما برخی بازیگران قدیمی همچنان نقش می گیرند و مقابل دوربین می روند.

بازیگر فیلم سینمایی «هامون» در خصوص کسالتی که داشت، گفت: خوشبختانه پس از اینکه مشخص شد مشکل جدی ندارم به خانه منتقل شده ام و 10 روزی است که مشغول استراحت هستم.

وی با اشاره به اینکه کارگردان های داخلی برخلاف خارجی ها خیلی زود هنرمندان را فراموش کرده و از این موضوع ناراحت هستم، گفت: بازیگر خارجی با ویلچر هم نقش می گیرد اما در سینمای ایران به راحتی کنارت می گذارند.حتما نباید بدوم تا در سینما و تلویزیون نقش بگیرم.

کیانفر اظهار داشت: لابی و رابطه حرف اصلی را در سینما می زند، من سلامتی خودم را در سینما از دست دادم اما هوش و ذهنم سرجایش است. نمی خواهم نقش اصلی را به من بدهند حداقل فراموشم نکنند.

بازیگر فیلم سینمایی«هامون»، خاطرنشان کرد: بازیگران زیادی داریم که خانه نشین شده اند و به واسطه کسوتی که دارند می خواهند حتی شده نقش کوتاه در فیلمی داشته باشند تا از یادها نروند.

501

کد خبر: 957304

وب گردی

وب گردی