افتتاح 5 کیلومتر از خط 7 مترو تهران ؛ بزودی

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت : زمانی را برای راه اندازی مجدد خط 7 مترو اعلام نمی کنم  اما به محض اینکه این خط افتتاح شود توسط شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در دست بهره برداری قرار می گیرد.

فرنوش نوبخت در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به راه اندازی مجدد خط 7 مترو تهران گفت: نمی توانم زمان دقیقی را برای راه اندازی مجدد خط 7 مترو اعلام کنم.


وی افزود: طبق گفته شهردار تهران 5 کیلومتر از خط 7 مترو تهران که شامل ایستگاه های شهید نواب صفوی، کمیل، بریانک، محمدیه و یک ایستگاه تقاطعی، تا اوایل تیر ماه افتتاح می شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پاسخ به این پرسش که چرا نمی توان زمان دقیق راه اندازی مترو خط 7 را اعلام کرد گفت: دلیل تعطیلی این خط وجود نواقص و خلاء های موجود است و برای بازگشایی مجدد خط باید تمامی نواقص آن رفع شود و از لحاظ ایمنی استاندار های لازم را کسب کند.

وی افزود: با توجه به کمبودهای مالی و مشکلات موجود در خط 7 نمی توانیم زمان دقیق افتتاح خط را اعلام کنیم.

نوبخت در پایان گفت: نواقص این خط از جمله سیگنالینگ ، تهویه و غیره باید برطرف شود.

این در حالی است که علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران وحومه از افتتاح 5 کیلومتر میانی این خط در هفته اول تیرماه 97 خبر داده بود و براساس گفته شهردار تهران افتتاح کامل این خط به یکسال زمان احتیاج دارد.

گفتنی است خط 7 مترو به مدت 5 ماه فعال بود و با به سرکارآمدن مدیران جدید شهری به دلیل مشکلات فنی جلوی فعالیت این خط گرفته شد، این در حالی است که برخی از مدیران سابق شهری این موضوع را قبول ندارند و حواشی سیاسی را دلیل اصلی تعطیلی خط 7 می دانند.


706

کد خبر: 957330

وب گردی

وب گردی