مصاحبه استانی دوره دکتری در واحد اهواز برگزار می شود

مصاحبه منطقه ای پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال 1397 از 16 تیرماه سال جاری در واحد اهواز برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، دکتر سروش زرین آبادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اعلام این خبر افزود: براساس بخشنامه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، امسال مصاحبه در 10 منطقه دانشگاهی مطابق تقسیم بندی طرح آمایشی آموزش عالی کشور انجام می شود که در استان خوزستان، واحد اهواز به عنوان مرکز استان جهت برگزاری مصاحبه دکتری پذیرفته شدگان منطقه ده دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از 16 تیرماه آغاز و تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت گفت: نتایج اولیه انتخاب رشته دوره دکتری از 5 تا 10 تیرماه از طریق سایت مرکز آزمون اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه آزمون دکتری تخصصی سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی تمام تمهیدات لازم انجام و تیم های مصاحبه کننده بر مبنای مرتبه علمی از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از بین اعضای هیات علمی استان و در صورت ضرورت خارج از استان انتخاب خواهند شد.

زرین آبادی خاطرنشان کرد : این مصاحبه در 2 بخش پذیرفته شدگان اولیه با آزمون و بدون آزمون و کاملا به صورت مکانیزه انجام خواهد شد.

کد خبر: 957346

وب گردی

وب گردی