فیفا و رضایت کامل از قضاوت داوران و سیستم VAR

فیفا به طور کامل از نحوه قضاوت داوران و سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) تا پایان دور نخست دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رضایت کامل دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، این نهاد از نحوه قضاوت داوران در دیدارهای روزهای اخیر جام جهانی 2018 و معرفی موفقیت‌آمیز سیستم کمک‌داور ویدئویی به صورت کامل رضایت دارد.

در بیانیه سرویس رسانه‌ای فیفا آمده است: لازم به ذکر است که فیفا تا به امروز از سطح قضاوت داوران و استفاده از سیستم کمک‌ داور ویدئویی (VAR) که به صورت مطلوبی از سوی جامعه جهانی فوتبال مورد پذیرش قرار گرفت رضایت کامل دارد. البته برخی از تصمیم‌های داوران نیاز به بحث و بررسی دارد اما امیدوار هستیم به لطف درک متقابل می‌دانید که فیفا فرصت اظهارنظر در هر شرایط بحث‌برانگیزی ندارد.

سیستم کمک‌داور ویدئویی برای نخستین‌بار در جام جهانی 2018 روسیه مورد استفاده قرار گرفت که با مخالفت برخی از تیم‌های ملی شرکت‌کننده از جمله برزیل مواجه شد. کنفدراسیون فوتبال برزیل روز گذشته با ارسال نامه‌ای به فیفا ضمن انتقاد از نحوه به کارگیری سیستم کمک‌داور ویدئویی خواهان توضیح این نهاد بین‌المللی فوتبال درباره گل تساوی‌بخش سوئیس در بازی رو در رو با ارتکاب خطا شد.

601

کد خبر: 957363

وب گردی

وب گردی