8 انجمن علمی دانشجویی بزودی در واحد اهواز راه اندازی می شوند

ـ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از راه اندازی و فعال کردن 8 انجمن علمی دانشجویی در این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از اهواز، فرج اله براتی با اعلام این خبر اظهار داشت: انجمن­های محیط زیست، فیزیک، متالورژی،جغرافیا،علوم سیاسی، آبیاری، اقتصاد، شیلات فعالیت مجدد خود را بزودی آغاز می کنند.

وی با تصریح به اینکه 8 انجمن علمی و دانشجویی مورد اشاره، مجوزهای لازم را کسب کرده اند گفت: مقدمه سازی لازم برای اختصاص فضا و تجهیزات مورد نیاز در حال انجام است.

براتی با اشاره به اینکه 17 انجمن علمی و دانشجویی در واحد اهوازفعالیت می کنند گفت: تاکنون بیش از 22 کارگاه آموزشی، 15بازدید و سخنرانی علمی و همچنین دو همایش علمی و تحصصی از سوی این انجمنها برگزار شده است .

سرپرست واحد اهواز افزود: درخواست صدور مجوز راه اندازی دو انجمن علمی و دانشجویی برق و زیست نیز به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده است .

وی تعداد اعضای انجمن های علمی و دانشجویی را بالغ بر دو هزار و 350 نفر خواند و افزود: انجمن های علمی به عنوان مراکزی جهت پرورش استعدادهای علمی، مدیریتی، تقویت نشاط علمی و اجرای برنامه های تکمیلی همسو هستند.

براتی ایجاد اعتماد به نفس، حمایت از حداقل توانمندی ها، زمینه سازی برای انجام کارهای علمی هر چند کوچک، فرهنگ سازی و بویژه ایجاد فرهنگ علمی،کشف استعدادهای دانشجویی، ایجاد فضای نشاط، قراردادن دانشجو در سیر هدف اصلی آموزش عالی، و ایجاد روحیه کار گروهی و جمعی را از اهداف فعالیت در انجمن های علمی و دانشجویی خواند.

کد خبر: 957372

وب گردی

وب گردی