نصف جهان نشان از هویت اصفهان برای همه ی مردم است

استاندار اصفهان گفت: نصف جهان نشان از هویت اصفهان برای همه ی مردم و صنوف است ولی ما به دنبال هویت رقابتی گردشگری خارجی شهری اصفهان و تلاش برای بهره وری حداکثری اقتصاد گردشگری شهری هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای عالی برند استان، ایجاد برند شهری را کار باارزشی خواند و افزود: برند شهری اصفهان اولین برند شهری در کشور است و به همین دلیل ارزش بالایی دارد و باید قوی نیز متولد شود و در غیر این صورت کلیت موضوع از بین خواهد رفت و نمی توان از امتیاز بین المللی آن استفاده کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مطالعات خوبی در این خصوص صورت گرفته و از عمق بالایی برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه نصف جهان در طول سالها به عنوان برند اصفهان شناخته شده است ممکن است مقاومت هایی در خصوص ایجاد برند جدید به وجود بیاید ولی در عین حال باید بدانیم نصف جهان الزاماً نشان هویت شهری از منظر گردشگران خارجی نیست.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه باید برای مردم روشن شود که در تلاش هستیم با این برند برای شهر درآمد کسب نماییم و نمی خواهیم هویت شهرمان را بفروشیم ؛ افزود: نصف جهان گرچه مبتنی بر ارزش های زیادی است ولی بیشتر مصرف داخلی دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برند جدید شهری اصفهان بیشتر مصرف خارجی و بین المللی دارد، افزود: این برند می تواند مشتریان بین المللی داشته باشد.

محسن مهرعلیزاده افزود: پس از رونمایی از برند اصفهان، چگونگی و توقعات برای ادامه کار از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بدانیم که رونمایی از برند شهری اصفهان آغاز کار بشمار می رود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بیش از 170 جلسه و دیدگاه 700 کارشناس جمعبندی شده است، افزود: نصف جهان نشان از هویت اصفهان برای همه ی مردم و صنوف است ولی ما بدنبال هویت رقابتی گردشگری خارجی شهری اصفهان و تلاش برای بهره وری حداکثری اقتصاد گردشگری شهری هستیم.

وی با بیان اینکه ثبت تجاری این برند انجام شده است، افزود: مدیریت حقوقی برند باید شکل بگیرد و برنامه های آتی برای ارائه ی برند به نشان داران درحال انجام است.

شایان ذکر است بزودی برند شهری اصفهان با حضور یکی از مقامات عالیرتبه کشوری رونمایی خواهد شد.

901/900

کد خبر: 957412

وب گردی

وب گردی