ایران صفر - اسپانیا یک/ لعنت به تکنولوژی!

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی به مصاف اسپانیا رفت و علیرغم نمایش خوبی که ارائه داد، شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در دمین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی 2018 در گروه B از ساعت 22:30 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه کاران آره نا شهر کازان به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی (کاپیتان) (69-میلاد محمدی)، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد (74-علیرضا جهانبخش)، وحید امیری (85-سامان قدوس)، مهدی طارمی و سردار آزمون.

سرمربی: کارلوس کی‌روش

ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا:

داوید دخه آ، دنی کارواخال،‌ جرارد پیکه، سرخیو راموس (کاپیتان)، جوردی آلبا، سرخیو بوستکس، آندرس اینیستا (70-کوکه)، داوید سیلوا، ایسکو، لوکاس واسکز (80-مارکو آسنسیو) و دیه‌گو کاستا (89-رودریگو)

سرمربی: فرناندو هیرو

داور: آندرس کُنیا (اروگوئه)، کمک ها: نیکولاس تاران و ماریسیو اسپینوزا (اروگوئه)

نیمه اول

دقیقه 3: توپ ارسالی بازیکنان اسپانیا را علیرضا بیرانوند به خوبی مشت کرد.

دقیقه 5: ضد حمله سریع ایران را سردار آزمون به مهدی طارمی رساند. در ادامه وحید امیری صاحب توپ شد که او را با خطا متوقف کردند.

دقیقه 10: ارسال خطرناک داوید سیلوا از روی ضربه ایستگاهی به شکل خطرناکی از روی سر همه عبور کرد.

دقیقه 16: موقعیت خوبی نصیب ایران شد و مهدی طارمی را از سمت راست ارسال کرد که به وحید امیری نرسید.

دقیقه 22: توپ در حال رفتن به کرنر به سود اسپانیا بود که علیرضا بیرانوند مانع شد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 24: ضربه ایستگاهی خطرناکی پشت محوطه جریمه نصیب اسپانیا شد. داوید سیلوا ضربه را زد که با وجود برخورد به مدافعان و تغییر مسیر، بیرانوند توپ را جمع کرد.

دقیقه 29: پاسکاری زیبای اسپانیایی ها سبب شد آندرسی اینیستا به داخل محوطه جریمه برسد اما مدافعان ایران، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 30: کرنر ارسالی اسپانیایی ها پس از چند رفت و برگشت روی پای داوید سیلوا فرود آمد اما ضربه آکروباتیک او از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 35: حرکت زیبای احسان حاج صفی، با پاس مهدی طارمی به رامین رضاییان همراه شد اما سانتر او را سرخیو راموس با ضربه سر به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: احسان حاج صفی از ناحیه کشاله احساس درد کرد و برای دقایقی روی زمین افتاد. میلاد محمدی از روی نیمکت ذخیره ها بلند شد و خود را گرم کرد.

دقیقه 38: حرکت غیر ورزشی دیه‌گو کاستا و ضربه او به پای بیرانوند سبب شد بازیکنان دو تیم برای لحظاتی با یکدیگر درگیر شوند.

دقیقه 41: نفوذ از سمت چپ با پاس عرضی به داوید سیلوا همراه شد اما ضربه او از فاصله نزدیک با دفاع جانانه ایران، دور شد.

دقیقه 1+45: حمله سریع اسپانیا با شوت داوید سیلوا همراه بود که ضربه اش پس از برخورد به مدافعان ایران راهی کرنر شد.

نیمه دوم

دقیقه 49: حمله خطرناک اسپانیایی ها با شوت سهمگین بوسکتس همراه شد که بیرانوند با واکنشی تماشایی، توپ را دفع کرد. در ادامه پیش از آن که واسکز به توپ برسد، دروازه بان ایران دوباره توپ را دور کرد تا سِیوی تماشایی را ثبت کند.

دقیقه 51: حرکت خوب واسکز، توپ را به کارواخال رساند. پاس رو به عقب این بازیکن با ضربه ایسکو همراه شد که با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: شوت محکم کریم انصاری فرد به کنار دروازه برخورد کرد و تور را به لرزه درآورد تا همه به گمان گل، نیم خیز شوند اما تنها حسرت برای ایران ماند.

دقیقه 54 (گل): سرانجام دیه گو کاستا موفق شد دروازه ایران را باز کند. رامین رضاییان قصد دفع توپ را داشت که توپ را به پای کاستا کوبید و توپ از کنار دستان بیرانوند وارد دروازه ایران شد.

دقیقه 59: ضربه سر خطرناک مهدی طارمی از کنار دروازه اسپانیا به بیرون رفت.

دقیقه 61: ایران توسط سعید عزت اللهی به گل رسید اما داور اروگوئه ای گل را نپذیرفت. در ادامه ویدئوچک به دلیل هند عزت اللهی، مردود بودن گل ایران را تأیید کرد.

دقیقه 67: حرکت خطرناک اینیستا از سمت چپ می توانست خطری جدی روی دروازه ایران ایجاد کند که مدافعان ایران، توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 68: کرنر خطرناک اسپانیا توسط بیرانوند و رضاییان از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 69: احسان حاج صفی جای خود را به میلاد محمدی داد و بازوبند کاپیتانی به کریم انصاری فرد رسید.

دقیقه 70: اولین تعویض اسپانیا انجام شد و کوکه، ستاره اتلتیکو مادرید جای اینیستا را در ترکیب گرفت.

دقیقه 74: کریم انصاری فرد از زمین بیرون رفت و جای خود را به علیرضا جهانبخش داد و در اتفاقی جالب، ایران در یک بازی 3 کاپیتان را تجربه کرد.

دقیقه 77: ضربه ایسکو از روی ضربه ایستگاهی به دیوار دفاعی ایران برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه 78: وحید امیری اولین اخطاری این بازی لقب گرفت.

دقیقه 82: لایی زیبای وحید امیری به پیکه با سانتر خوبش همراه شد اما ضربه سر محکم مهدی طارمی با فاصله کمی از بالای دروازه اسپانیا به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: امید ابراهیمی هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

604

کد خبر: 957456

وب گردی

وب گردی