یمن میزبان واقعی جام جهانی

دوباره تاریخ تکرار گردید و یک بار دیگر در ایام بازی های جام جهانی کشتار مسلمانان یمن شدت گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کنگاور در بیانیه ای نوشت: دوباره تاریخ تکرار گردید و یک بار دیگر در ایام بازی های جام جهانی کشتار مسلمانان یمن شدت گرفته است.

کنم کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«قُتِلَ أَصْحابُ الْأُخْدُودِ . النَّارِ ذاتِ الْوَقُودِ . إِذْ هُمْ عَلَیْها قُعُودٌ. وَ هُمْ عَلى‌ ما یَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنینَ شُهُودٌ. وَ ما نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلاَّ أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزیزِ الْحَمید»

دوباره تاریخ تکرار گردید و یک بار دیگر در ایام بازی های جام جهانی کشتار مسلمانان یمن شدت گرفته است.

این روزها یمن روزهای سختی را می گذراند و با شروع شدن جام جهانی کشتار یمنیها توسط سعودی ها/ امریکایی ها و اماراتی ها شدت گرفته است.

جای تعجب نیست که امروز شاهد تجاوز حکومت دیکتاتور، دست نشانده و ضد مردمی عربستان به کشور مظلوم یمن هستیم، این تجاوز که طبق معمول با همراهی دو شیطان بزرگ امریکا و اسرائیل غاصب و تایید و پشتیبانی حکومت های وابسته به استکبار جهانی صورت گرفته است. نقض آشکار حاکمیت ملی یک کشور مستقل است و در عرف جهانی از نظر همه ی انسان های آزادی خواه جهان اقدامی غیرقابل دفاع و محکوم به شکست است.

ما کشورهای متجاوز و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل را مسئول این حمله و هدف قرار دادن انسانیت می دانیم، آنها تهاجم ظالمانه و وحشیانه به شهر الحدیده را اداره، پشتیبانی و حمایت می کنند. در واقع این آمریکا و اسرائیل هستند که به صورت مستقیم مؤسسات بهداشتی را هدف قرار می دهند و به هیچ عنوان به هیچ یک از اصول اخلاقی و انسانی اهمیت نمی دهند".

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کنگاور که همواره مدافع حق و حقیقت و نکوهش گر جنایات استکبار جهانی و ایادی دست نشانده آن بوده است ضمن اعلام پشتیبانی از مردم مظلوم یمن، خواستار توقف فوری حملات هوایی و همه ی اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن می باشد.

کد خبر: 957487

وب گردی

وب گردی