زوم مجلس بر روی افراد 2تابعیتی و گرین کارتی ها

نمایندگان مجلس هفته آینده قرار است گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد تحقیق و تفحص از وضعیت افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این موضوع را بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخ به پرسش ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان هفته آینده در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی و کمیسیون ویژه بررسی لایحه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در دستور کار جلسه های هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

خانه ملتی ها هفته آینده قرار است در اجرای آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس را برای سال سوم مجلس دهم انتخاب کنند؛ طبق آیین نامه، رای گیری برای انتخاب رئیس این کمیسیون برخلاف کمیسیون های دیگر، در جلسه علنی مجلس انجام می شود.

همچین در جلسه های هفته آینده مجلس، گزارش کمیسیون مشترک در مورد رد لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت و گزارش کمیسیون قضایی درباره لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم و لایحه های «حفاظت از خاک» و «تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح» بررسی می شود.

خانه ملتی ها قرار است هفته آینده گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از چگونگی واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی را بررسی کنند.

گزارش کمیسیون عمران مجلس مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، چگونگی تغییر کاربری ها و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر در مجلس بررسی می شود.

301

کد خبر: 957499

وب گردی

وب گردی