امروز خط شهید بهشتی در قوه قضاییه همچنان جریان دارد

امام جمعه مشهد با بیان این که امروز خط شهید بهشتی و آثار شخصیتی وی در قوه قضاییه همچنان جریان دارد، گفت: جریان های فاسد و برخی عوامل دشمن اول درگیری شان با قوه قضاییه بوده  و امروز قوه قضاییه سپر نظام و ولایت شده است.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح پنجشنبه در دیدار مسئولان قضایی خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهارکرد:شهید بهشتی برای ما آیینه شفافی است که هم موثر بودن شخصیت های انقلابی در تداوم خط انقلاب و هم چهره منافقین ضد انقلاب را روشن و مشخص کرد.

وی افزود: امروز خط شهید بهشتی و آثار شخصیتی وی در قوه قضاییه همچنان جریان دارد. جریان های فاسد و برخی عوامل دشمن اول درگیری شان با قوه قضاییه بوده و امروز قوه قضاییه سپر نظام و ولایت شده است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: امروز در بین بسیاری از دستگاه های نظام، قوه قضاییه در تنگنای خاصی قرار گرفته است زیرا از یک طرف این نابسامانی اقتصادی فضا را برای سوء استفاده ها باز می کند و از طرف دیگر سیاست زدگی جامعه موانعی را در جهت قاطعیت برای شما ایجاد می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز مسئله فساد به حد غیر قابل تحمل رسیده است، زیر و رو شدن ثروت در کشور مانند جابجایی های اخیر نرخ طلا و ارز با توجه به توسعه فساد اقتصادی واقعا بزرگترین کودتای اقتصادی است.

علم الهدی گفت: شرایط کنونی قوه قضاییه بسیار حساس است، در این شرایط حساس باید با اخلاص وارد این عرصه شد و ‌اگر کار برای خدا بود خدا با تمام قدرت او را یاری خواهد کرد.

901

کد خبر: 957531

وب گردی

وب گردی