کمک به دانشگاه آزاد اسلامی کمک به نظام و انقلاب است

ناصرشریفی گفت: دانشگاه ها باید در رونق و پیشرفت های علمی گامهای خوبی را بردارند و با تولید علم و دانش در حوزه های مختلف و تبدیل آن به ثروت بتوانیم مشکلات روز جامعه را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از بندرلنگه؛ ناصرشریفی نماینده مردم غرب هرمزگان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه با مسئولان و کارکنان آن واحد دیدار و گفتگو کرد.

شریفی نقش دانشگاه آزاد اسلامی را بی بدیل عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این چند سال عمر با برکتش خدمات بسیار ارزشمندی به انقلاب و مردم کرده است. و باید در پیشرفت و توسعه آن تلاش کنیم چرا که کمک به دانشگاه آزاد اسلامی کمک به نظام و انقلاب است.

این نماینده مجلس در بخش دیگر سخنان خود گفت :دانشگاهیان باید تولید علم کنند تا آن علم تبدیل به ثروت شود واین ثروت باعث به حرکت درآمدن چرخه تولید گردد. و می توان در رونق اقتصادی و همچنین بخش عمده ای از مشکلات جامعه را از طریق دانشگاهیان حل نمود.

وی رابطه تنگاتنگ دانشگاه با صنعت را امری ضروری دانست وتاکیدکرد: باید رشته های دانشگاهی متناسب با نیاز موجود آن شهرستان و منطقه درنظر گرفته شود تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی بدون دغدغه وارد بازار کار گردند. و همچنین صنعت بتواند از نیروهای متخصص بومی استفاده کنند

ناصر شریفی تصریح کرد: اگر جهت گذاری ها با هدف گذاری متناسب باشد هیچگاه به مشکل برنخواهیم خورد. و می توانیم به اهداف اصلی خود تولید علم و پرورش نیروی متخصص است دست پبدا کینم

محمود صباحی زاده رئیس واحد بندر لنگه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده مجلس در دانشگاه از تعامل سازنده بین نمایندگان مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی که دارای سابقه طولانی می باشد گفت و از رایزنی با سازمانهاو نهادها جهت جذب درآمد غیرشهریه ای خبر داد.

صباحی زاده توجه به استادان بومی, ایجاد مرکز مشاوره روانشناختی, توسعه رشته های دریایی و ساخت شهرک کارآفرینی را از اولویت های این واحد اعلام کرد.

در پایان این دیدار تصمیماتی درخصوص مسایل مختلف دانشگاه وایجاد, رشته های جدیدو همکاری متقابل اتخاذ شد.

کد خبر: 957562

وب گردی

وب گردی