اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸

در پایان مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو مردان، نمایندگان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها مشخص و معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله پایانی مسابقات انتخابی مردان هوگوپوش کشورمان در 3 وزن 63-، 80- و 80+ کیلوگرم امروز (پنجشنبه – 31 خردادماه) با حضور 11 تکواندوکار در فدراسیون تکواندو برگزار و در پایان نفرات اعزامی به این رقابت‌ها مشخص و معرفی شدند.

تیم‌ملی مردان با ترکیب فرزان عاشورزاده (وزن 58- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 63- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی خدابخشی (وزن 80- کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن 80+ کیلوگرم) در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 به مصاف رقبای خود می‌رود.

همچنین برای حضور در مرحله دوم مسابقات گرندپری که 19 تا 21 مردادماه در "مسکو" روسیه برگزار می‌شود، آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم معرفی شدند که ممکن است نفرات دیگری با توجه به شرایط در ادامه به این نفرات اضافه شوند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی می‌باشد.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه تا یکم شهریورماه در جاکارتا برگزار می‌شود.

602

کد خبر: 957572

وب گردی

وب گردی