آخرین جزئیات از پیکرهای سرنشین هواپیمای ترکیه ای

مدیرکل پزشکی قانون چهارمحال و بختیاری گفت: تنها جسد ۱۰ سرنشین هواپیمای ترکیه‌ای تحویل پزشکی قانون چهارمحال و بختیاری شد و جسد دیگر هنوز پیدا نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، علی سامان‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاینه کلیه اجساد هواپیمای ترکیه‌ای انجام که تنها جسد 10 نفر تشخیص هویت شد.

وی افزود: 318 پرونده در بخش کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفته که میانگین زمان رسیدگی به این پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از استاندارد تعریف شده سازمان پزشکی قانون کشور است.

مدیرکل پزشکی قانون چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی 1520 پرونده در بخش سم‌شناسی، 90 پرونده در بخش سرولوژی و 160 پرونده در بخش پاتولوژی مورد بررسی قرار گرفته است.

سامان‌پور خاطرنشان کرد: در بخش تشریح 612 جسد مورد بررسی قرار گرفته که متوسط زمان رسیدگی به این پرونده‌ها کمتر از یک ماه بوده که نسبت به سال 95، افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه فوت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر کاهش یافته است، تصریح کرد: 4 هزار و 166 پورنده مربوط به تصادفات و 8 هزار و 801 پرونده نیز مربوط به مدعیان نزاع بوده است.

مدیرکل پزشکی قانون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فوت ناشی از گازگرفتگی افزایش یافته است، ادامه داد: سال گذشته 4 نفر بر اثر برق‌گرفتگی و 2 نفر نیز به علت غرق‌شدگی فوت کرده‌اند.

سامان‌پور بیان کرد: در سال 96، 23 هزار و 189 مورد معاینه انجام که میانگین زمان رسیدگی در این بخش 45 دقیقه است.

901

کد خبر: 957615

وب گردی

وب گردی