درخشش سه لرستانی در جام جهانی 2018

در جام جهانی روسیه 2018، سه لرستانی در میان 32 تیم حاضر در این جام حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز، در بیست و یکمین دوره جام جهانی که از 24 خرداد تا 24 تیر 97 به میزبانی روسیه برگزار می شود، سه بازیکن لرستانی، در دو تیم ملی ایران و استرالیا حضور دارند.

در تیم یکدست، تکنیکی و خوش استیل ایران، علیرضا بیرانوند سنگربان شماره یک تیم ملی و وحید امیری مهاجم دونده و تکنیکی لرستان، در نوک حمله ایران حضور دارند.

در تیم ملی استرالیا هم که در گروه سوم با تیم های فرانسه، دانمارک و پرو هم گروه است، دنیل ارزانی مهاجم جوان و 19 ساله خرم آبادی به عنوان هافبک هجومی، تیم ملی استرالیا را در جام جهانی روسیه همراهی می کند.

ایران که در گروه دوم موسوم به گروه مرگ این بازیها با تیم های اسپانیا، پرتقال و مراکش هم گروه است، تاکنون به یک برد شیرین در مقابل مراکش و یک باخت نزدیک و قهرمانانه در مقابل قرمز پوشان گرانقیمت اسپانیا دست یافته است، که در این میان، بیرانوند و امیری نقشی موثر و تاثیر گذار در درخشش و نمایش باشکوه تیم ملی ایران در مقابل رقیبان خود داشته اند.

دانیل ارزانی هم به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان تاریخ فوتبال استرالیا در جام جهانی، متولد شهرخرم آباد است که از سن 7 سالگی به همراه خانواده به کشور استرالیا مهاجرت کرده.

وی امروز در مقابل تیم دانمارک، نمایش خیره کننده ای داشت و بارها دروازبان و مدافعان این تیم را به زحمت انداخت. این بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی کشیده شد.

هم اکنون، تیم ایران با 3 امیتاز در رده سوم گروه دوم و استرالیا نیز با یک امتیاز در مقام سوم گروه سوم جای دارند.

منبع: صدا و سیما

901

کد خبر: 957621

وب گردی

وب گردی