آذربایجان غربی از نظر درآمد سرانه وضعیت مناسبی ندارد

معاون امور اقتصادی و منابع استاندار آذربایجان غربی با بیان این که این استان از نظر درآمد سرانه وضعیت مناسبی ندارد، گفت: بنا داریم با مدیریت مجوزها و هدایت سرمایه گذاران، منابع مالی را به سمت گشایش اشتغال و کسب درآمد سوق دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در سومین جشنواره کشوری گیلاس اشنویه اظهارداشت: درصدد ارتقای فضای کسب و کار در آذربایجان غربی با همراهی مدیران استانی هستیم.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی از نظر درآمد سرانه وضعیت مناسبی ندارد و بنا داریم با مدیریت مجوزها و هدایت سرمایه گذاران، منابع مالی را به سمت گشایش اشتغال و کسب درآمد سوق دهیم.

معاون امور اقتصادی و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: از سرمایه گذارانی که می‌خواهند کار اقتصادی در استان انجام دهند استقبال می کنیم تا زمینه سرمایه گذاری امن تر باشد.

جشنواره ملی گیلاس اشنویه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری و سایر مسئولان کشوری و استانی امروز ۳۱ خردادماه آغاز به کار کرد و تا اول تیر ماه ادامه می یابد.

بر پایی ۴۰ غرفه از محصولات و صنایع بومی - محلی اشنویه در این جشنواره و برگزاری نشست های مختلف و بازدید از مناطق گردشگری از بخش های مختلف این جشنواره ملی است.

شناساندن ظرفیت های اشنویه به صورت عام و معرفی محصولات باغی مانند گیلاس و سیب به صورت خاص از مهمترین هدف های برگزاری این جشنواره است.

برگزاری نشست های اقتصادی با افراد سرمایه گذار و توانمند و چهره های برتر، دعوت از مسوولان دولتی و بازدید از مکان های گردشگری از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره است.

901

کد خبر: 957622

وب گردی

وب گردی