اعلام زمان ثبت مصاحبه داوطلبان سطح 3 و 4 حوزه علمیه خواهران

مسئول اداره سنجش و پذیرش مقاطع تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام زمان ثبت نوبت مصاحبه داوطلبان سطح سه و چهار از یکم تا هفتم تیر ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از حوزه علمیه خواهران، مهدی صبائی گفت: داوطلبان می توانند با کد رهگیری ۱۰ رقمی به صفحه شخصی خود در سامانه پذیرش وارد شده و نسبت به ثبت نوبت مصاحبه اقدام کنند.

وی در خصوص نحوه مصاحبه داوطلبان مقطع عالی تخصصی (سطح چهار) نیز افزود: با عنایت به درخواست داوطلبان سطح چهار و برای آمادگی هر چه بیشتر و بهتر داوطلبان پذیرفته شده در مرحله کتبی آزمون ورودی سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران تنها از منابع تخصصی، مصاحبه به عمل خواهد آمد.

مسئول اداره سنجش و پذیرش مقاطع تکمیلی حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: در محدوده های اعلامی، در رشته تفسیر تطبیقی مصاحبه با محوریت کتاب تلخیص التمهید و تفسیر مجمع البیان و در رشته فقه و اصول با محوریت یکی از دو کتاب حلقه ثالثه و یا کفایه در اصول و کتاب مکاسب در فقه مصاحبه گرفته خواهد شد.

صبائی اظهار داشت: در رشته حکمت نیز محور مصاحبه کتاب های نهایه الحکمه و جوهر النضید و در رشته کلام اسلامی نهایه الحکمه و کشف المراد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان باید آمادگی اجمالی در سایر منابع تخصصی را نیز در زمان مصاحبه داشته باشند.

201

کد خبر: 957686

وب گردی

وب گردی