علت ۳ مورد تصادف منجر به فوت هفته‌ گذشته چه بود؟

سرهنگ احسان مؤمنی گفت: رانندگان موتورسیکلت از تردد داخل تونل های شهری با توجه به ممنوعیت تردد موتورسیکلت خودداری کنند.

به گزارش ایسکانیوز از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات این پلیس در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۳ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم.

مؤمنی گفت: درساعت ۷/۲۰دقیقه بعدازظهر روز جمعه گذشته یکدستگاه وانت پیکان در مسیر غرب به شرق بزرگرراه آزادگان محدوده پل شهید کاظمی به علت سرعت غیرمجاز با جدول و موانع ترافیکی برخورد و باعث واژگونی وانت پیکان میگردد که در این حادثه راننده در مجل فوت و سرنشین آن به شدت مصدوم واز طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل میگردد.

وی توصیه کرد کلیه رانندگان با سرعت مجاز و مطمئنه در محورهای بزرگراهی حرکت کنند که در صورت هرگونه حادثه یا اتفاقی بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل واز شدت ضربه و حوادث جلوگیری کنند.

سرهنگ مومنی در تشریح تصادف دوم گفت: ساعت ۳/۴۵دقیقه بامداد روز دوشنبه راننده موتورسیکلت درمسیر جنوب به شمال تونل توحید به علت سرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با جدول و دیواره بتنی تونل برخورد ودر اثر ضربه وارده به سر راننده در محل فوت می نماید و سرنشین موتورسیکلت از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل می شود.

وی از رانندگان موتورسیکلت درخواست کرد: از تردد داخل تونل های شهری با توجه به ممنوعیت تردد موتورسیکلت خودداری نمایند و در حین رانندگی، راننده و سرنشین از کلاه ایمنی استفاده کنند.
سرهنگ مومنی گفت: تصادف سوم در ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه در بلوار همیلا بوقوع پیوست راننده یکدستگاه وانت نیسان با یک نفر عابر پیاده ای که در حال عبور از عرض خیابان بود برخورد می‌ کند و باعث فوت عابر پیاده می شود.

وی در پایان گفت: رانندگان وسایل نقلیه در حین رانندگی به جلو توجه داشته باشند واز اعمال و رفتاری که باعث حواس پرتی راننده مانند:خوردن وآشامیدن،صحبت کردن با تلفن همراه،شوخی کردن داخل خودرو و....می گردد خوداری کنند و همچنین عابران پیاده در هنگام عبور از عرض خیابان از پل های هوایی عابرپیاده و همچنین محل هایی که دارای خط کشی عابر پیاده است با رعایت احتباط و اصول ایمنی تردد کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر تهران بزرگ نباشیم.

705

کد خبر: 957837

وب گردی

وب گردی