نتایج انتخابات برگزار نشده ترکیه اعلام شد!

شبکه تلویزیونی حامی دولت ترکیه با انتشار نتایجی، اعلام کرد که رئیس جمهوری کنونی با 53 درصد آرا، پیروز انتخابات فردا (3 تیر) در ترکیه است!

به گزارش ایسکانیوز، شبکه تلوزیونی TVNet که حامی رجب طیب اردوغان رییس جمهوری کنونی ترکیه است با ارئه زیرنویسی اعلام کرد که اردوغان با اخذ 53 درصد آرا در نظر سنجی خبرگزاری آناتولی پیروز انتخابات است.

همچنین "محرم اینجه" کاندیدای حزب "مردم جمهوری خواه" با 26 درصد، "مرال آکشنر" کاندیدای "حزب خوب" با 12 درصد، "صلاح الدین دمیرتاش" کاندیدای حزب "دموکراتیک خلق" با هفت درصد و "تمل کرم‌اوغلو" به همراه "دوغو پرینچک" یک درصد آرا را به دست آورده بودند.

"شنول کازانجی"، مدیر آناتولی که به دلیل اقدامات گسترده برای دستکاری در انتخابات قبلی مورد انتقاد قرار داشت، روز چهارشنبه اعلام کرد که آژانس خبری آناتولی برای انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی 24 ژوئن سال جاری میلادی آماده است تا نتایج را دقیق و سریع اعلام کند.

رای دهندگان ترکیه‌ای فردا یکشنبه پای صندوق‌های رای می‌روند. شش کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور رقابت می‌کنند و هشت حزب سیاسی هم برای کسب کرسی‌های پارلمان ترکیه در این انتخابات هستند.

کد خبر: 957892

وب گردی

وب گردی