«گرگم و گله می‌برم» انیمیشن شد

«گرگم و گله می‌برم» عنوان تازه‌ترین پویانمایی تولید شده در امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم‌نامه و کارگردانی این اثر پویانمایی را امیرهوشنگ معین بر عهده داشته است.

کودکان، داستان آشنای گرگ و بزغاله‌ها را در مدرسه به شکل نمایشِ عروسکی به اجرا در می‌آورند. بزِ مادر در فراغ بزغاله‌هایش و گرگِ خشمگین در تنهایی‌اش، با هم رودررو می‌شوند و مثل همیشه گرگ شکست می‌خورد، اما...

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» بر گرفته از داستانی با همین‌ نام نوشته‌ی افسانه‌ شعبان‌نژاد است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال به مدت 8 دقیقه بدون کلام در سال 1396 در امور سینمایی کانون تولید شده است.

در این اثر هنری حسین قورچیان طراح صدا، محمد جعفری آهنگ‌ساز، ابراهیم سعیدی سلو، متین احمدی ضبط استودیو و حسین بهشتی کار میکس و مسترینگ را بر عهده داشته‌اند.

این فیلم، به همراه سه اثر جدید ‍پویانمایی دیگر کانون با عنوان‌های «زری زری کاکل‌زری» اثر مهین جواهریان، «کاش یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس‌دوست و «ماهیگیر و بهار» ساخته سیدحسن سلطانی اولین حضور بین‌المللی خود را در بازار فیلم و در حاشیه سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، تجربه کردند.

502

کد خبر: 957895

وب گردی

وب گردی