واحد مجتمع پتروشیمی آبادان به دلیل تعمیرات تعطیل شده نه شوری آب

مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان تعطیلی مجتمع پتروشیمی این شهر را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، ساعاتی پیش خبری در رابطه با تعطیلی مجتمع پتروشیمی آبادان به علت شوری آب در رسانه ها پخش شد.

محسن کعب عمیر مسئول روابط عمومی مجتمع پتروشیمی آّبادان در گفت وگویی اعلام کرده بود که به دلیل شوری بیش از حد آب در آبادان، تمام لوله های مجتمع دچار مشکل شده بودند و به رغم اینکه چند روزی این وضعیت ادامه داشت اما در نهایت مسئولان شرکت تصمیم به تعطیلی تمامی واحدها گرفتند و به این ترتیب مجتمع تعطیل شد.

مسعود جبرائیلی مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان با تکذیب این خبر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: مجتع پتروشیمی آبادان در حال فعالیت است و فقط یک واحد را به مدت 48 ساعت غیرفعال کردیم.

وی در رابطه با دلیل متوقف کردن این واحد گفت: این واحد به دلیل تعمیرات پیش بینی شده و تمیزکاری غیرفعال شده است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان تصریح کرد: مشکل شوری آب در آبادان وجود دارد اما علت توقف واحد این موضوع نیست، با سیستمی که در مجتمع وجود دارد آب به راحتی تصفیه شده و در نتیجه از این لحاظ هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: طی یک هفته اخیر با کمبود آبی مواجه بودیم که سازمان آبفای این مشکل را برای ما حل کرده است در نتیجه هیچ مشکلی از بابت آب در مجتمع نداریم.

جبرائیلی تاکید کرد: به دلیل افزایش شوری برای جلوگیری از آسیب به بخشی از واحد مجتمع برای تمیزکاری آن واحد را متوقف کردیم.

وی با بیان این که تمام واحدها غیرفعال نشده اند، افزود: این تعمیرات پیش بینی شده هر ماه انجام می شود و موضوع جدیدی نیست.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان در رابطه با اخبار منتشر شده در رسانه ها گفت: رسانه ها یکسری اخبار کذب اعلام کرده اند.

901/900

کد خبر: 957921

وب گردی

وب گردی