ورمزیار: در حفظ توپ مشکل داریم/ برای پیروزی مقابل پرتغال باید هجومی بازی کنیم/ چندین سال بود از ایران چنین فوتبالی ندیده بودم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کی روش باید مثل بازی اول مقابل پرتغال هجوی تر بازی کند تا بتوانیم به گل برسیم چون به این پیروزی نیاز داریم.

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدار با پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: ما تا الان 2 بازی انجام دادیم که قابل قبول بودند. در بازی مقابل مراکش درصد مالکیت توپ فرق می کرد. ما در حفظ توپ مشکل داریم ولی توانستیم با دفاع و حمله های خوب این تیم را شکست دهیم. در بازی با اسپانیا شرایط متفاوت بود، اسپانیا با بازی تیکی تاکا خود را تا 6 قدمی ما می رساند ولی با دفتع خود توپ دور می شد و مشکلی که وجود داشت، نبود بازیکن در میانه زمین برای ضد حمله بود.

وی ادامه داد: خیلی سال بود که از ایران چنین فوتبالی ندیده بودم و واقعا خوشحالم که ما توانستیم مقابل مدافع قهرمانی جهان عرش اندام کنیم و این تیم را به چالش بکشیم. این موضوع بازتاب بسیار زیادی داشت و بچه های ما برای بازی بعدی سرنوشت ساز از لحاظ روحی و روانی کاملا آماده هستند. ما برای برد به مصاف پرتغال می رویم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد سیستم بازی کی روش مقابل پرتغال خاطرنشان کرد: ما برای اینکه به گل برسیم باید سیستمی که مقابل اسپانیا داشتیم را عوض کنیم. کی روش باید مثل بازی اول هجوی تر بازی کند تا بتوانیم به گل رسیم چون به این پیروزی نیاز داریم.

ورمزیار در پایان در مورد دیگر بازی های جام جهانی روسیه، گفت: این اولین جام جهانی است که تیم های بزرگ دچار مشکل شده اند و مشکل آنها تیم های کوچکی است که دست کم گرفته شده بودند ولی همین تیم ها توانستند یقه مدعی های قهرمانی را بگیرند.

606

کد خبر: 957922

وب گردی

وب گردی